Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:37:18 GMT

پساب تصفیه شده جنوب تهران به پاکدشت می‌رسد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۰۳۵۲

پساب تصفیه شده جنوب تهران به پاکدشت می‌رسد

به گزارش ایرنا، محسن اردستانی روز شنبه در مراسم معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار پاکدشت، اظهار داشت: برخی از مشکلات باقی‌مانده از تعاونی‌های مسکن، اجرای کمربندی جنوبی پاکدشت و انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران، شهرستان را با مشکلاتی مواجه کرده که رسیدگی و پیگیری این مشکلات باید در اولویت معاونت امور عمرانی فرمانداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز با همت دولت سیزدهم اجرای طرح انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران به شهرستان پاکدشت پس از ۱۰ سال انتظار به مرحله نهایی خود رسیده و کمربندی جنوبی پاکدشت نیز با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان شهرستان، استانداری و وزارت راه و شهرسازی بار دیگر فعالیت خود را آغاز کرده و لازم است تا به نتیجه رسیدن کامل، این ۲ طرح مهم پیگیری شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: قطعا با تکمیل فاز دوم طرح کمربندی ملی جنوبی پاکدشت به طول ۱۰ کیلومتر می‌توان معطلی ۱۴ ساله مردم در دسترسی به راه مناسب را به سرانجام رسانده و مردم با بیش از گذشته به تلاش‌های دولت مردمی امیدوار کند.
سرپرست فرمانداری پاکدشت اظهار داشت: یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان، اجرای حمل و نقل ریلی و اتصال به متروی تهران است تا هزاران تردد صورت گرفته از پاکدشت، شهرک‌های صنعتی و مناطق اطراف که ترافیک شدیدی را ایجاد می‌کند به درستی و با کمترین هزینه انجام شود، طرحی که اگر از سال‌ها قبل آغاز شده بود، امروز شاهد اجرای آن در دولت سیزدهم بودیم.
وی اضافه کرد: البته نباید برای اجرای طرح‌ها خود را به اعتبارات محدود دولتی گره زد و لازم است تا با استفاده از ظرفیت بخش‌های خصوصی و امکانات موجود، زمینه اجرای طرح قطار شهری پاکدشت را فراهم کرد.
اردستانی با اشاره به معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاکدشت افزود: پاکدشت پیش از این فاقد معاونت مستقل امور عمرانی بود که به دلیل تعداد و اهمیت طرح‌های عمرانی در حال اجرای شهرستان و با پیگیری‌های صورت گرفته از استانداری، زمینه این امر محقق شد و با معرفی نخستین سرپرست، فعالیت این معاونت در فرمانداری آغاز شد.
وی یادآور شد: از این پس تمام سیاست‌گذاری‌های کلان در اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق شهری و روستایی باید زیر نظر معاونت امور عمرانی انجام شود و با توجه به اختصاص اعتبارات بسیار مناسب به مناطق روستایی، لازم است تا برنامه ریزی مناسب برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار در سطح شهرستان صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، مهدی قنادزاده به عنوان نخستین معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان پاکدشت معرفی شد.
پاکدشت با۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها تصفیه خانه وزارت راه و شهرسازی پاکدشت دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصفیه خانه وزارت راه و شهرسازی پاکدشت تصفیه خانه وزارت راه و شهرسازی پاکدشت دولت سیزدهم امور عمرانی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران