Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی در برنامه میز اقتصاد با بیان مطلب فوق افزود: گروه خودروسازی سایپا در طرح جدید فروش در سامانه یکپارچه، ظرفیت قابل توجه‌ای برای متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت براساس برنامه تولید؛ به میزان ۳۵ هزار دستگاه در نظر گرفته است.

او تاکید کرد: پس از ابلاغ مصوبه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی، در گروه خودروسازی سایپا از سال گذشته تاکنون ۸ طرح اجرا کرده ایم و تاکنون تعداد 3500 نفردر طرح حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت ثبت نام نهایی خودرو را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی با اشاره به تولید به صورت "عبور مستقیم ۸۵ درصدی" محصولات گروه سایپا گفت: با تولید روزانه ۱۸۰۰ دستگاه که با تلاش کارگران، مهندسان و مدیران گروه سایپا محقق شده؛ هیچ محدودیتی برای ثبت نام از متقاضیان در اجرای طرح حمایت از خانواده وجوانی جمعیت نداریم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی عثمان محمدپرست سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران سایپا طرح جوانی جمعیت صنعت خودرو یارانه ارز 4200 تومانی عثمان محمدپرست سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران خانواده و جوانی جمعیت حمایت از خانواده طرح حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید