Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-04@12:26:13 GMT

شکایت تراکتور از دو بازیکن پرسپولیس در دادگاه!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۱۰۶۹

شکایت تراکتور از دو بازیکن پرسپولیس در دادگاه!

ورزش سه نوشت: آنطور که باشگاه تراکتور اعلام کرده، سعید آقایی و امید عالیشاه دو بازیکنی هستند که مورد شکایت این باشگاه در کمیته انضباطی، اخلاق و همچنین مرجع قضایی خارج از فوتبال قرار گرفته‌اند.

باشگاه تراکتور با استناد به صفحات هواداری خود نوشته: بر اساس آنچه که در تصاویر بازی نیمه تمام دو تیم تراکتور و پرسپولیس از هفته 28 مسابقات لیگ برتر منتشر شده است، آقای سعید آقایی بازیکن حریف حین خروج از زمین مسابقه و در مسیر منتهی به تونل ورزشگاه با حرکت دست خطاب به هواداران تراکتور، به شکل زننده‌ای توهین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز آمده است: همچنین در صحنه‌ای دیگر که تصویرش بامداد امروز (شنبه 31 اردیبهشت) به روابط عمومی تراکتور ارسال شده است؛ آقای امید عالیشاه با حرکت دست و به شکل زننده و وقیح به هواداران حاضر در ورزشگاه توهین می‌کند.

تراکتور در خصوص علت این شکایت توضیح داده است: باتوجه به اینکه چنین حرکات و توهین‌هایی جرم تلقی می‌شود، باشگاه تراکتور علاوه بر کمیته انضباطی و کمیته اخلاق، به مراجع قضایی هم شکایت کرده است.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 روابط عمومی باشگاه سپاهان درباره دلیل تصمیم خود برای شکایت متنی به شرح زیر منتشر کرده است. 

«در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متاسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتار‌های ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیرو‌های امنیتی به دلیل مخاطرات رفتار‌های این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.
از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهاد‌های مربوطه شکایت خواهد کرد.»

گفتنی است باشگاه سپاهان همچنین ویدیویی از رفتار هواداران زن پرسپولیسی ضمیمه شکایت خود کرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/«توهین» میلیاردرها به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/ «توهین» میلیاردها به تماشاگران
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار