Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@10:31:08 GMT

پهلوانان و پیشکسوتان ورزش باستانی در اصفهان تقدیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۱۲۲۰

پهلوانان و پیشکسوتان ورزش باستانی در اصفهان تقدیر شدند

ویژه‌برنامه «ضرب و زنگ» با محوریت تجلیل از پهلوانان صاحب‌امتیاز «زنگ و ضرب از درب» در منطقه‌یک شهرداری اصفهان، روز جمعه سی‌ام اردیبهشت‌ماه در زورخانه علی‌قلی‌آقا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در برنامه‌ای که به‌مناسبت بزرگداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای برگزار شد، ورزشکاران این رشته ضمن اجرای حرکات ورزشی به ذکر دلاوری‌ها و جوانمردی‌های امیرالمومنین (ع) و پهلوانان نامدار ایرانی همچون پوریای‌ولی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، «مجید نادرالاصلی» رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نبرد امام علی (ع) با عمربن‌عبدود، بر لزوم ترویج روحیه جوانمردی و تمسک به سیره علوی و منش پهلوانی و جوانمردی تاکید کرد.

اهدای لوح تقدیر، یادمان و تجلیل از پهلوانان صاحب امتیاز «ضرب و زنگ از درب» از دیگر بخش‌های این مراسم بود که با حضور مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان و عضو شورای اسلامی شهر، انجام گرفت.

مجتهد پهلوان «سیدمرتضی مستجاب‌الدعوه»، پهلوان حاج سید «محمود عقیلی»، پهلوان حاج «مصطفی اورک‌شیرانی»، پهلوان حاج «علی شیرانی»، پهلوان حاج «حسن یاران»، پهلوان «حاج اکبر ماه‌آورپور»، پهلوان حاج «محسن پهلوان‌صادق» و پهلوان حاج «علی یکدانه» از پهلوانانی بودند که در این مراسم از آن‌ها تجلیل شد.

لازم به ذکر است، امتیاز «ضرب و زنگ از درب» نوعی امتیاز ویژه است که از سوی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به پهلوانان دارای حد نصاب امتیاز اعطا می‌شود.

کد خبر 576643

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هیئت پهلوانی و ورزش زورخانه ای هیأت پهلوانی و ورزش زورخانه ای استان اصفهان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پهلوان حاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • (تصاویر) زورخانه پهلوان رستم
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»