Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۲ تن انبه قاچاق در نی ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: کامیون حامل انبه خارجی قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال توسط ماموران این فرماندهی توقیف شد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی قطرویه نی‌ریز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی سیرجان - شیراز به یک دستگاه کامیون حامل بار میوه مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در بررسی اولیه مشخص شد که این کامیون حامل ۱۲ هزار و ۸۵۰ کیلوگرم انبه خارجی قاچاق است که راننده قصد انتقال آن‌ها را به شیراز داشته است.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش میوه‌های مکشوفه را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ کرمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

موتورسیکلت ۱۲ میلیاردی قاچاق رواانه پارکینگ شد

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته ماموران یگان امداد شهرستان کازرون هنگام گشت‌زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک مشکوک و با اقدامات فنی آن را توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد موتورسیکلت مذکور قاچاق و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است، بیان کرد: کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

سارق مغازه به دام پلیس لارستان افتاد

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری سارق مغازه پس از ۴ ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف مغازه در شهر قدیم این شهرستان توسط فردی ناشناس با موتورسیکلت بدون پلاک، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ‌های موجود تحقیقات خود را برای دستگیری سارق آغاز و با انجام یکسری اقدامات تخصصی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به کشف وجوه نقد مسروقه در مخفیگاه سارق، گفت: متهم پس از رو به رو شدن با مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به بزه انتسابی خود مبنی بر سرقت ۲۰ میلیون ریال وجه نقد از مغازه اقرار کرد.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، از شهروندان خواست: ضمن رعایت نکات ایمنی در راستای پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لو رفتن ۲ انبار احتکار در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از شناسایی ۲ انبار احتکار کالا به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با اخلالگران نظام اقتصادی و محتکران به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: احتکار کالا اثرات منفی بر امنیت اقتصادی جامعه دارد.

او به دریافت خبر احتکار کالا توسط افرادی در دو انبار در شهر لار اشاره کرد و گفت: با تحقیقات صورت گرفته در این زمینه صحت موضوع محرز و ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضائی در معیت کارشناسان اداره صمت، سپاه و تعزیرات حکومتی به آدرس این مکان‌ها اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: ماموران در بازرسی از این انبارها، ۶۸۴ عدد مواد شوینده، ۶۸۵ عدد نوشیدنی، یک هزار و ۱۹۵ عدد انواع کنسرو، ۹۶۵ عدد ماکارانی و ۲۶ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم برنج، قند، روغن، رب گوجه فرنگی و شکر احتکار را کشف کردند.
سرهنگ یوسفی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص ۲ نفر برای سیر رمراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دستگیری سارقان منزل با ۱۳ فقره سرقت در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از دستگیری سارقان منزل با اعتراف به ۱۳ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان کوه‌چنار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان این فرماندهی با تلاش شبانه‌روزی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس دو نفر از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه سارقان در بازجویی اولیه به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

کشف ۲۴ دستگاه ماینر قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۲۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در منزلی در یکی از محله‌های شیراز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ قدمگاه قرار گرفت.

او گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی ابتدا از صحت خبر مطمئن و پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان ۲۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ماینر‎های کشف شده را ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: فعالیت غیرمجاز تولید کننده ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق رسانی می‌شود؛ لذا شهروندان هرگونه اخباری در این زمینه را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۱۰ تن گندم احتکار شده در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف ۱۱۰ تن گندم احتکار شده به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: مأموران انتظامی بخش کامفیروز جنوبی با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی از دپو و احتکار گندم در یکی از روستا‌های این شهرستان در یک انبار مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار ۱۱۰ تن گندم احتکار شده را کشف و یک نفر را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه ارزش این محموله توسط کارشناسان ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و انبار مورد نظر نیز پلمب شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۱ فقره سرقت در کوار

فرمانده انتظامی کوار از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۱ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در برخی از محلات شهرستان کوار، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: در این رابطه ماموران کلانتری مرکز با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه سارق دستگیر شده در بازجویی اولیه به ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

سرهنگ هاشمی به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف ۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۳ فروشنده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قربانعلی روستا گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با فروشندگان مواد مخدر، طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی یک هفته گذشته در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۳ نفر از فروشندگان مواد مخدر دستگیر شدند، گفت: کشف ۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و توقیف ۳۸ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف از دیگر نتایج این طرح بود.

او از معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۲۰ تن جو احتکار شده در استهبان

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان از کشف ۲۰ تن جو احتکار شده به ارزش ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حسین اکبرپور گفت: به منظور اجرای طرح مبارزه با احتکار، ماموران انتظامی با اقدامات فنی از احتکار جو در یک انبار مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه رئیس اداره صمت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۲۰ تن جو احتکار شده را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: انبار مورد نظر پلمب و پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل تعزیرات حکومتی شد.

کشف بیش از ۳ میلیارد ریال سیگار قاچاق در مهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهر از کشف ۴۰۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهادر رزمجویی گفت: مأموران انتظامی شهرستان مهر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۴۰۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به اینکه بنا به نظر کارشناسان ارزش سیگار‌های مکشوفه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف خودرو سرقتی در بیضا

فرمانده انتظامی بیضا از کشف خودرو پراید سرقتی توسط ماموران پاسگاه کوشک‌هزار خبر داد.

سرهنگ محمود نجفی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پاسگاه انتظامی «کوشک هزار» هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک خودرو پراید که به صورت بلاصاحب در کنار خیابان پارک بود مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

او گفت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد خودرو سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد.

فرمانده انتظامی بیضا با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق ادامه دارد، از شهروندان خواست توصیه‌های پلیسی و اقدامات پیشگیرانه از سرقت را مدنظر قرار داده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لاستیک‌های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۲۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در محور فسا-شیراز به یک دستگاه کامیون حامل بار لاستیک مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او گفت: افسران پلیس در بازرسی از این کامیون موفق شدند ۲۲ حلقه لاستیک قاچاق و بدون مجوز قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه ارزش لاستیک‌های مکشوفه ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: راننده با پرونده متشکله روانه دادسرا و اموال کشف شده نیز تحویل ستاد تملیکی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار کالا حوادث و انتظامی قاچاق کالا ریال در این شهرستان خبر فرمانده انتظامی شهرستان مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ صورت مشاهده هرگونه کارشناسان ارزش میلیون ریال برآورد ماموران پلیس آگاهی شهروندان خواست شناسایی و دستگیری ۱۲ میلیارد ریال ۱۱۰ اطلاع دهند میلیون ریال امنیت اجتماعی قاچاق به ارزش جو احتکار شده دستگیر کردند مشکوک و آن روانه دادسرا دستگیری سارق دستور کار کامیون حامل اماکن خصوصی بررسی موضوع ارز دیجیتال خارجی قاچاق احتکار کالا ۳ میلیارد مقام قضائی مواد مخدر اجرای طرح قرار گرفت فقره سرقت یک دستگاه مورد نظر برای سیر تن گندم کشف شده او گفت نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد