Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:19:31 GMT

۱۲ واحد متخلف در شهرستان پاکدشت شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۱۸۶۱

۱۲ واحد متخلف در شهرستان پاکدشت شناسایی شد

نصرالله کایکانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان پاکدشت در سومین هفته از اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت‌های صنفی، نسبت به بررسی وضعیت خدمت‌رسانی نانوایی‌ها ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای‌ سوپر مارکت‌ها، انبارها ، واحدهای صنفی بدون پروانه کسب و واحدهای عرضه مواد پروتئینی اعم از گوشت ، مرغ ، ماهی اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هفت نفر از بازرسان اتاق اصناف پاکدشت روز شنبه با همراهی اتحادیه نانوایان،شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و اداره اماکن ضمن حضور در مناطق روستایی، منطقه شهرداری و یَبر، از فعالیت ۸۰ واحد صنفی بازدید کردند که طی آن ۱۲ واحد متخلف با عناوین عدم نصب نرخنامه، گرانفروشی، عددم ارائه فاکتور خرید ، کم فروشی ، فروش اجباری ،عدم ارئه فاکتور و تقلب شناسایی شدند.

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف ضمن رسیدگی به ۱۰ پرونده شکایت حضوری مردم و ۱۶ پرونده شکایت ارجاع شده از ستاد خبری، به ۳۲ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی تذکر و اخطاریه ارائه کرده و ۱۰ واحد صنفی نیز به دلیل تکرار تخلف،  اخطار پلمب دریافت کردند.

کایکانی تصریح کرد: در حال حاضر ماکارونی در حد تعادل در قفسه های خوار و بار فروشی‌های خرد و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای موجود است، روغن خوراکی در بازار در حد متعادل وجود دارد و شکر و تخم‌مرغ نیز در کلیه واحدهای صنفی به قیمت‌های مختلف عرضه می‌گردد

رئیس اتاق اصناف شهرستان پاکدشت قیمت کالاهای اساسی عرضه شده در سطح شهرستان پاکدشت را شامل پخش عمده مرغ ۴۲ هزارتومان، قیمت فروش مرغ در سطح خرده فروش ۴۴  تا ۴۶ هزار تومان ، تخم مرغ شانه  ۶۵ تا  ۷۵ هزار تومان، گوشت گوساله ۲۴۰ هزار تومان ، گوشت گوسفند با دنبه ۲۱۰ هزار تومان ، شکر ۲۰ تا ۲۸ هزار تومان و قند شکسته را ۲۸ تا ۳۰ هزار تومان در هر کیلوگرم اعلام کرد.
شهرستان پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان دامپزشکی کشور ارز ترجیحی اتاق اصناف ایران پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان دامپزشکی کشور ارز ترجیحی اتاق اصناف ایران سازمان دامپزشکی کشور ارز ترجیحی اتاق اصناف ایران پاکدشت شهرستان پاکدشت اتاق اصناف هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد