Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۲ گفت: رمپ ولوپ دسترسی بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به بلوار شهید فرحزادی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهربه بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رمپ ولوپ دسترسی بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به بلوار شهید فرحزادی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهربه بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر بخشی از حجم ترافیک میدان کتاب به واسطه تردد خودرو‌هایی است که به دلیل فقدان مسیر راستگرد از غرب بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به جنوب بلوار فرحزادی، مجبورهستند تا ۲ و نیم کیلومتر مسیر اضافه را از بلوار فرحزادی شمال طی کرده و وارد بلوار فرحزادی جنوب شوند.


وی فقدان مسیر راستگرد از غرب بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به جنوب بلوار شهید فرحزادی، زمینه ساز گردش اضافی و افزایش بار ترافیکی در شمال بلوار فرحزادی و میدان کتاب بود افزود: با توجه وجود مجموعه‌های تجاری ومسکونی در این محدوده، ترافیک سنگینی در محدوده میدان کتاب، ورودی به خیابان سرو غربی را موجب می‌شود و نارضایتی شهروندان را ایجاد می‌کند.


شهردار منطقه ۲ درتشریح این طرح عمرانی گفت: احداث مسیر دسترسی غرب به جنوب تقاطع غیرهمسطح بلوار فرحزادی با بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، پس از طرح‌های مطالعاتی صورت گرفته با همکاری سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران و منطقه ۲ اجرا شده است.


وی افزود: در طرح جدید از مسیر غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی نرسیده به پل بلوارشهید فرحزادی، رمپ جدیدی به طول ۳۸۵ متر باعرض ۷ متر ایجاد شد، تا تردد به سمت جنوب بلوار آسان و مشکل شهروندان پس از سال‌ها رفع شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بزرگراه بلوار فرحزادی آزادسازی خرمشهر بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی بلوار فرحزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید اصغر پوربهشت‌زاده گفت: اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن دعوت از عموم برای شرکت در مراسم افزود: اجلاسیه شهرستانی پیش‌نیاز دومین کنگره ملی شهدای استان و این روز‌ها همه جای استان معطر به نام و یاد شهدا است.
وی از برگزاری پنج هزار برنامه ویژه در راستای کنگره ملی شهدا در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ۳۸۱ یادواره در قالب خانگی، پایگاهی، محله ای و اقشار از جمله برنامه‌ها برای گرامیداشت یاد شهدا در یک سال اخیر بوده است.
پور بهشت ادامه داد: در راستای بزرگداشت شهدا ۲۲۰ فقره جهیزیه به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین زوج‌های نیازمند توزیع شد.
پوربهشت گفت:کاشت ۲ هزار نهال به یاد شهدا و اجرای جشنواره‌های فرهنگی به یاد شهدا از دیگر برنامه‌ها بود.
وی با اشاره به رنجش خاطر خانواده شهدا و اعتراض نسبت به وضع موجود تصاویر شهدا در معابر افزود: امروز به برکت اجلاسیه شهر مزین به تصاویر ۴۱۲ شهید خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران