Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانور عجیب فدراسیون فوتبال روی برگزاری یک بازی دوستانه و درآمدزایی از آن، سوژه 60 ثانیه فوتبال ایران بود...

پرداخت پول به ازای انجام بازی دوستانه با ایران، موضوع جدیدی نیست.

به گزارش طرفداری، فدراسیون فوتبال طوری از درآمدزایی بازی با کانادا صحبت می کند که انگار تا حالا هیچوقت هیچ کشوری به ایران برای بازی دوستانه پیشنهاد مالی ارائه نکرده بود، در حالی که در زمان کارلوس کی روش دو بار فدراسیون فوتبال استرالیا به ایران پیشنهاد کرده بود در ازای 500 هزار دلار و ارسال 40 بلیت فرست کلاس و تعهد پرداخت تمام هزینه های اردو، تیم ملی به سیدنی سفر کند و یک بازی تداکاتی با استرالیا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کارلوس کی روش به خاطر بعد مسافت این پیشنهادها را قبول نکرد. کارلوس کی روش می گفت بازیکنانش با پرواز طولانی از فرم بدنی ایده آل خارج می شوند و کل فیفا دی را از دست می دهند.

کارلوس کی روش اعتقاد داشت پرواز بیش از 5.5 ساعت برای بازیکنان تیم ملی مضر است و همین رویکرد باعث شد در زمان کی روش، به پیشنهاد استرالیا، آمریکا، کاستاریکا و حتی ژاپن که حاضر بودند در ازای بازی دوستانه با تیم ملی هزینه کنند، پاسخ منفی بدهیم.

همین موضوع مشخص می کند بازی با کانادا و درآمد فقط 325 هزار دلاری چیزی نیست که بشود روی آن مانور داد، آن هم در حالی که فقط هزینه پرواز کاروان تیم ملی ایران به ونکوور نزدیک دو برابر این درآمد می شود.

هوشنگ مقدس، سرپرست تیم ملی ایران در زمان کارلوس کی روش هم این خبر را تایید کرده و گفتگویی را با رسانه طرفداری انجام داده است که تا ساعات آینده می خوانید...

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت پیام تبریک استراماچونی به مناسبت قهرمانی استقلال در لیگ برتر لیست مسافران کانادا 50 نفره شد / خروج نام رفقا از فهرست نهایی رسمی؛ آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن جدا شد تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال بتیس برای یکدیگر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کارلوس کی روش بازی دوستانه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم

مدیرعامل آدیداس می‌گوید رقم پیشنهادی نایکی، با سیاست‌های مالی آن‌ها همخوانی نداشته و ندارد. 

مدیرعامل آدیداس، بیورن گولدن، اعلام کرد که این برند آلمانی پس از آن‌که شرکت آمریکایی نایکی با پیشنهادی وسوسه کننده، شراکت ۷۰ ساله‌شان با فدراسیون فوتبال آلمان را به پایان رساند، تصمیم گرفت با پیشنهاد طرف مقابل برای اسپانسری مانشافت مقابله نکند.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت نایکی با ارائه پیشنهادی بالاتر از آدیداس، به عنوان تأمین‌کننده رسمی پوشاک تیم ملی آلمان برای فدراسیون فوتبال این کشور (DFB) انتخاب شد و قرار است از سال ۲۰۲۷ تا سال ۲۰۳۴ البسه تمامی تیم‌های ملی آلمان را تأمین کند.

گولدن در پاسخ به سوالی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:

اصلاً ناراحت نیستم. ما شرکتی هستیم که باید هزینه و درآمدمان را متعادل کنیم و مبلغی که در مطبوعات برای پیشنهاد رقیب ما ذکر شده، چیزی نیست که ما حاضر به پرداخت آن باشیم.

گولدن در پاسخ به گزارش‌های رسانه‌ای مبنی بر امضای قرارداد تأمین البسه با لیورپول و گرفتن جای نایکی، گفت که خبری برای اعلام وجود ندارد.

آدیداس، نایکی و سایر برندهای ورزشی دائماً برای عقد قراردادهای تأمین البسه با بهترین و بزرگترین تیم‌های فوتبال رقابت می‌کنند، زیرا فروش پیراهن‌ می‌تواند درآمد آن‌ها را به خصوص در طول مسابقات بزرگ مانند جام جهانی یا یورو افزایش دهد. اما در نهایت، محصولات اصلی مانند کفش، عامل مهم‌تری برای پیشبرد کسب‌وکار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی