Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@03:41:31 GMT

پای پلیس به پرونده خشونت پاتریک ویرا باز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۰۶۱۰

پای پلیس به پرونده خشونت پاتریک ویرا باز شد

پس از اینکه تیم فوتبال اورتون موفق شد در چارچوب رقابت‌های لیگ جزیره انگلیس برابر کریستال پالاس به پیروزی دست پیدا کند، هواداران این تیم برای جشن و پایکوبی به زمین مسابقه هجوم آوردند.در روزهایی که خشونت ئر فوتبال بیداد می کند یک بار دیگر جشن و شادی به درگیری منتهی شد و پاتریک ویرا سرمربی تیم فوتبال کریستال پالاس به یکی از هواداران اورتون لگد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس انگلیس نیز تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده است. پس از شروع تحقیقات توسط اتحادیه فوتبال انگلیس، ویرا به دلیل رفتار خشونت‌آمیز با محرومیت در ۳ بازی رو به رو شد. در بیانیه پلیس آمده است: ما با باشگاه اورتون همکاری می‌کنیم تا تمام فیلم‌های دوربین مدار بسته موجود را جمع‌آوری کرده و با شاهدان صحبت کنیم. هنوز هیچ شکایت رسمی دریافت نشده و تحقیقات ادامه دارد.

زمانی که ویرا تصمیم به خروج از زمین گرفت با یکی از هواداران درگیر شد و با هواداری که از او فیلم می‌گرفت رفتار ناپسندی کرد. فیلم اصلی از تلفن همراه این هوادار کمی بعد در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد و صدای مرد به گوش می‌رسید که به ویرا فحاشی می‌کند. در آن لحظه ویرا برگشت بازوی مرد را گرفت و با لگد او را به زمین انداخت. سپس مهاجم دیگری ویرا را هل می‌دهد و قبل از اینکه کار بیشتر از این بدتر نشود هواداران دیگر آن‌ها را از هم جدا کردند و ویرا زمین را ترک کرد.

از سوی دیگر اتحادیه فوتبال انگلیس تحقیقات خود را در مورد این حادثه شروع کرده و واکنش ویرا می‌تواند او را با محرومیت از ۳ بازی به دلیل رفتار خشونت‌آمیز مواجه کند. ویرا می‌تواند ادعا کند که حضورش در زمین برخلاف هواداران که غیرقانونی بوده و هر اقدامی که انجام داده در دفاع از خودش بوده است، در این صورت از مجازات او کاسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید

تاتنهام یک - برنلی صفر/ شاگردان کونته به بلیت لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر شدند + فیلم

وقتی در مورد این حادثه از ویرا سوال پرسیده شد او گفت: من چیزی برای گفتن در این مورد ندارم. در نظرسنجی که نشریه «سان» منتشر کرده است ۸۵ درصد از هواداران فوتبال از ویرا در مورد این حادثه حمایت کردند. همچنین فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال اورتون گفت: من بعد از این اتفاق برای پاتریک ناراحت شدم، زیرا در پایان بازی به دلیل واکنش‌ها نتوانستم با او دست بدهم. این‌ها به دلیل خوشحالی هواداران ما به دلیل ماندن در لیگ بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی پاتریک ویرا لیگ جزیره انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • خشونت پلیس آمریکا ضد دانشجویان
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود