Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@07:38:02 GMT

کاخ گلستان موزه برتر ایران شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۲۹۴

کاخ گلستان موزه برتر ایران شد

مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان با کسب هشت شاخص و خلق رکورد جدیدی در میان موزه های کشور، رتبه نخست آیین موزه برتر کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) را کسب کرد.

به گزارش قدس آنلاین، از روابط عمومی کاخ گلستان، آفرین امامی مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت: هر سال به مناسبت روز جهانی موزه، بر اساس فراخوان و تعیین شاخص‌هایی از طرف «ایکوم» موزه های برتر ایران معرفی می شوند که کاخ گلستان در جدیدترین انتخاب ایکوم، به عنوان موزه برتر ایران معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان در هشت شاخص رتبه نخست را کسب کرد که شامل شاخص نگهداری و حفاظت، اعمال استانداردهای فنی و توسعه فیزیکی، شعار جهانی روز موزه، توسعه مدیریت، خلاقیت و نوآوری، پژوهش، معرفی و بازدید را شامل می شود.

امامی افزود: این برای نخستین بار است که در تاریخ انتخاب موزه های برتر کشور، یک موزه در هشت شاخص رتبه نخست را برای کسب موزه برتر به دست می آورد، کما اینکه کاخ گلستان در شاخص فعالیت های مجازی و کودک و نوجوان رتبه دوم و در حوزه آموزش نیز رتبه سوم را کسب کرد.

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان اضافه کرد: براین اساس طی مراسمی با اهدای لوح، حکم و بشقاب مزین به آرم ایکوم و موزه برتر از کاخ گلستان به عنوان موزه برتر ایران تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان موزه برتر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برتر ایران موزه برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

منبع: ایفدانا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین