Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:44:51 GMT

گرد و خاک ۶ استان ایران را در بر می‌گیرد 

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۳۱۹

گرد و خاک ۶ استان ایران را در بر می‌گیرد 

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: توده گرد و خاک در مرز سوریه و عراق تشکیل شده که جهت احتمالی آن به سمت جنوب و شمال عربستان است و شرایط منطقه به گونه‌ای شده که هر روز انتظار برخاستن توده گرد و خاک را باید داشته باشیم.

وی افزود: اواخر روز یکشنبه و دوشنبه شرایط برای برخاستن گرد و خاک غلیظ با منشأ کشورهای عراق، سوریه و اردن در خوزستان مهیا است و این توده گرد و خاک از بعد ظهر روز دوشنبه مناطق غربی استان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و سپس تا اواخر وقت روز سه شنبه کل استان را متأثر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: غلظت احتمالی این توده بسیار زیاد خواهد بود.

سبزه زاری گفت: این توده گرد و خاک علاوه بر خوزستان نیز استان‌های غربی کشور مانند کردستان، کرمانشاه، ایلام و سپس استان‌های مرکزی و تهران را در بر خواهد گرفت.

کد خبر 5495468

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد سبزه زاری هواشناسی خوزستان گرد و غبار گرد و خاک بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا احتکار گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و خاک آمار کرونا خراسان رضوی مشهد هدفمندی یارانه ها سیدابراهیم رئیسی توده گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • متوسط طول عمر پستانداران چقدر است؟ (+ اینفوگرافی)
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • متوسط طول عمر پستانداران چقدر است؟
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد