Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:15:15 GMT

گلوله باران توپخانه ای مناطق مرزی یمن از سوی ارتش عربستان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۶۸۱

گلوله باران توپخانه ای مناطق مرزی یمن از سوی ارتش عربستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، منابع یمنی از ادامه حملات متجاوزان سعودی به مناطق مرزی یمن خبر دادند.

بر اساس این گزارش، توپخانه ارتش عربستان منطقه مرزی شدا در استان صعده را گلوله باران کرده است.

این در حالی است که نقض آتش بس در یمن از سوی ائتلاف تحت سرکردگی سعودی همچنان ادامه دارد.

در این راستا یک منبع نظامی یمنی به خبرگزاری سبا گفت: نقض آتش بس متجاوزان در دو حمله به منازل شهروندان و مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در منطقه مالح در ناحیه ناطع در استان البیضاء، و ۴۹ پرواز هواپیماهای شناسایی مسلح و جاسوسی بر فراز استان های مأرب، تعز، حجه، الجوف، صعده، صنعا، الضالع و البیضاء مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع تایید کرد که مزدوران متجاوز استحکامات رزمی را در اطراف شهر مأرب و راس التبه الخضراء در ناحیه مریس در استان الضالع ایجاد کردند.

این منبع خاطرنشان کرد: ده مورد نقض با گلوله های توپخانه ای ثبت شده است، به طوریکه مزدوران متجاوز، مواضع ارتش و کمیته‌ها را در بنی حسن، حجه، المدافن و الملاحیظ در صعده، و منطقه وبنان در ناحیه مریس در استان الضالع و وادی جاره و العمود در جیزان هدف قرار دادند.

این منبع افزود: ۴۵ مورد تخلف با تیراندازی به منازل شهروندان و مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در استان‌های مأرب، تعز، حجه، صعده، الضالع و جبهه‌های مرزی به ثبت رسیده است.

کد خبر 5495592

منبع: مهر

کلیدواژه: استان صعده یمن جنگ 2015 یمن روسیه اوکراین ناتو ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین فنلاند مسکو لبنان سوئد جو بایدن جنگ اوکراین عراق حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت بهاریِ باران در مناطق مختلف استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ با فعالیتِ سامانه بارشی از دیروز و به ویژه دیشب، در بیشتر مناطق استان باران بارید. بیشترین میزانِ بارش در شهرستان مشگین با ۱۸ و دو دهمِ میلیمتر بارش ثبت شد. با این بارشها، هوای بهاریِ اردبیل با طراوت‌تر از روز‌های گذشته شده.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • یک مقام ارشد اطلاعات ارتش تل آویو: نتانیاهو اسیر مواضع افراطی بن گویر و اسموتریچ است
  • طراوت بهاریِ باران در مناطق مختلف استان اردبیل