Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - امیرهوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در اختتامیه همایش تکریم و تعالی کارشناسان فناوری اطلاعات مهم‌ترین پیام این همایش را ضرورت تغییر در برنامه و سیاست ها، همسو با تحولات پرشتاب در بانکداری دیجیتال دانست.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، همایش دو روزه کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون با جمع بندی توسط امیرهوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عصارزاده ضمن مرور پیام های این همایش گفت: اولین پیام این گردهمایی ضرورت بازنگری در سیاست ها مبتی بر تحولات بانکداری دیجیتال هست.
وی با بیان اینکه باید این نگاه را به همه سطوح بانک منتقل کنیم گفت: استفاده از کارشناسان و متخصصان فناوری اطلاعات در سطوح مدیریتی، می تواند به عنوان پیام دوم این همایش باشد.
عصارزاده در ادامه افزود: بایدخودتان را باور کنید و نگاهی فراتر از کارشناس فناوری بودن داشته باشید و محدود به آن نشوید و می توان از این تفکر به عنوان سومین پیام همایش تکریم و تعالی یاد کرد.
عضو هیات مدیره افزود کارشناسان حوزه فناوری باید صرفا به رشته تخصصی خود اکتفا نکنند و با اشاره به پیچیدگی های سازمان های امروزی که نتیجه گرا هستند گفت: امروز برای پیشرفت یک سازمان، فراگیری علوم بین رشته ای مثل مدیریت ضروری است.
عصارزاده در پایان با اشاره به روند رشد حوزه فناوری در سال‌های گذشته گفت: بانک به نقطه اوج بهره وری از فناوری اطلاعات رسیده است و باید قدر این فرصت را دانست.
شایان ذکر است در همایش دو روزه کارشناسان فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون نشست های تخصصی با برخی از عناوین چون:بانکداری دیجیتال، بانکداری باز، بررسی پروژه ای اجرا شده در حوزه زیرساخت، نرم افزار، بانکداری الکترونیک و امنیت،بررسی نقش هوش مصنوعی در صنعت بانکداری برگزار گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد

با مصوبه هیئت‌مدیره بانک سینا، علی ابدالی به عنوان سرپرست جدید بانک سینا منصوب شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال 78 در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و ‌توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌و‌کار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از50 مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود