Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:19:44 GMT

اقدامات رژیم صهیونیستی علیه قدس نقض حقوق بین الملل است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۹۷۶

اقدامات رژیم صهیونیستی علیه قدس نقض حقوق بین الملل است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، النعم میاره رئیس مجلس مشاوران مراکش در سخنرانی خود در سی و سومین کنگره فوق العاده اتحادیه پارلمان عرب در قاهره پایتخت مصر عنوان کرد: تجاوز آشکار اسرائیل به مقدسات اسلامی و مسیحی نقض آشکار حقوق بین الملل و بشردوستانه و اقدامی خطرناک است.

وی افزود: تجاوز رژیم صهیونیستی علیه بیت المقدس و شهروندان آن، نقض آشکار و مداوم قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل است که هر گونه اقدامات و تعرضات نظامیان صهیونیست در قدس شریف را مردود می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی و شهرک نشیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی تشدید یافته است و آنها در سایه حمایت و حفاظت نظامیان به صورت مداوم به مسجد الاقصی یورش می‌برند.

این اظهارات رئیس مجلس مشاوران کشور مغرب در حالی مطرح می‌شود که این کشور از سال ۲۰۲۰ روابط خود با رژیم صهیونیستی را از سر گرفته است و در کنار آن برخی دیگر از کشورهای عربی از جمله امارات، بحرین و سودان نیز به عادی سازی روابط با تل آویو روی آورده‌اند.

کد خبر 5495721

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مراکش نقض حقوق بشر روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی ناتو فلسطین فنلاند جو بایدن عراق لبنان مسکو سوئد جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی