Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- مریم باقرپور: ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه عصر امروز شنبه 31 اردیبهشت ماه، نشست بخشی از زمین مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید شهید همت، رمپ خروجی بزرگراه شهید چمران، ترافیکی در بزرگراه ایجاد کرد و پس از آن با حضور مأموران آتش نشانی، انتظامی، شهرداری و آبفا، این مسیر برای خودروها بسته شد.

«فرزاد قهرمانی» دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲  دراین‌باره می‌گوید: «به محض اعلام نشست زمین، تمام مدیران شهری از حوزه خدمات شهری تا ترافیک و عمران و کارشناسان آبفا و انتظامی در محل حاضر شدند تا از دلیل شناسایی و بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محدودیت تردد در بزرگراه تا ایمن‌سازی

در بررسی نخست مسئولان احتمال ترکیدگی لوله‌های آب و نشت آن به زیر آسفالت را می‌دادند که پس از بررسی نیروهای امداد آبفا مشخص شد، هیچ لوله ای در آن محل وجود ندارد. قهرمانی درباره دلایل احتمالی این نشست می‌افزاید: «دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. با توجه به وجود فضای سبز در اطراف لوپ بزرگراه و سرازیر شدن آن احتمال نشست آسفالت هست. یا ممکن است در نتیجه هدایت آب‌های سطحی و شسته شدن خاک این حادثه رخ داده باشد که کارشناسان در حال بررسی آن هستند.»

تردد در مسیرهای جایگزین

این حادثه در ساعت شروع ترافیک عصرگاهی رخ داد اما با حضور به موقع مأموران پلیس راهور تاحدودی از ایجاد بار سنگین جلوگیری شد. گرچه رانندگان مجبور شدند مسیر طولانی‌تری را طی کنند. سرهنگ «علی‌اصغر شریفی» رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران دراین‌باره تأکید می‌کند: «مأموران ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه مسیرهای جایگزین را اعلام کردند و تا زمان ایمن‌سازی معبر رانندگان خودروها برای رسیدن به بزرگراه چمران جنوب، می‌توانند مسیر غرب بزرگراه شیخ فضل الله- بزرگراه شهید همت به شرق و سپس بزرگراه شهید چمران جنوب یا اینکه ادامه به سمت غرب، بزرگراه شیخ فضل الله جنوب و جلال آل احمد به سمت شرق و بزرگراه شهید چمران جنوب تردد کنند.»

این مسیر تا ایمن‌سازی کامل بسته خواهد بود. قهرمانی می‌گوید: «مسیر توسط مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی موقتا مسدود است و امشب هم با حضور نیروهای فنی و عمران پس از پرکردن چاله ایجاد شده، عملیات آسفالت معبر انجام می‌شود و پس از اطمینال از ایمن بودن معبر، مسیر بازگشایی خواهد شد.»

2 حادثه به فاصله یک ماه

۳۱ فروردین امسال در حادثه مشابهی در ساعت ۹ صبح، در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت قبل از پل بزرگراه شهید چمران رانش زمین رخ داد که باعث ترافیک سنگین در بزرگراه شهید همت شد. رانش زمین در قسمت تپه فضای سبز مجاور بزرگراه منجر به ریخته شدن خاک بر سطح بزرگراه شده بود. این دومین حادثه نشست زمین در این بزرگراه در یک ماه اخیر است.

رانش زمین در 31 فروردین ماه که در بسیاری از خبرگزاری‌ها بازتاب داشت کد خبر 677995 برچسب‌ها فرونشست زمین آب بحران پلیس راهور - شهر همشهری محله پلیس راهور - جاده‌ها شهرداری مدیریت بحران بزرگراه منطقه ۲ رانش‌زمين

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۲ فرونشست زمین آب بحران پلیس راهور شهر همشهری محله پلیس راهور جاده ها شهرداری مدیریت بحران بزرگراه منطقه ۲ رانش زمين بزرگراه شهید چمران نشست زمین شهید همت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر