Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@00:30:55 GMT

قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۵۶۰۵

قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان چقدر است؟

قیمت بلیت دوئل رئال مادرید و لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد و تا کنون ۱۲ هزار بلیت فروخته شده است.

به گزارش مشرق، فینال لیگ قهرمانان اروپا از جمله بازی‌های محبوبی است که از آن با عنوان‌ بازی سال یاد می‌کنند و افراد بسیاری بدون توجه به تیمی که به فینال می‌رسد از ماه‌ها قبل به دیدن این بازی در ورزشگاه فکر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینال امسال لیگ قهرمانان اروپا هم دوئل میان دو تیم رئال مادرید و لیورپول است که شنبه ۷ خردادماه در ورزشگاه استاددوفرانس پاریس برگزار می شود به همین دلیل، هر روز که به تاریخ برگزاری نزدیک می شود، هواداران فوتبال بیشتر تلاش می کنند تا این دوئل را زنده در استادیوم ببینند.

تارنمای «موندو دپورتیوو» درباره بلیت های این بازی نوشت: پیش از این ۱۲ هزار بلیت ورزشگاه استاددوفرانس فروخته شده است و دو تیم برای بازی فینال، ۲۰ هزار بلیت در اختیار دارند.

به نوشته این تارنما،‌ با در نظر گرفتن اینکه فینال لیگ قهرمانان، بازی‌ای است که همه دوست دارند آن را ببینند، قیمت بلیت بیش از حد نیست. ضمن اینکه ظرفیت ورزشگاه ۷۵ هزار نفر است و بلیت های بازی بسته به جایگاه مورد نظر در ورزشگاه، در ۴ قیمت ۷۰ یورو، ۱۸۰ یورو، ۴۹۰ یورو و ۶۹۰ یورو تعیین شده است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت رئال مادرید لیورپول لیگ قهرمانان اروپا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟

لوکاس هرناندز در نیمه اول دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، مجبور به ترک زمین شد. این بازیکن فرانسوی در صحنه گلزنی نیکلاس فولکروگ از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش برای ادامه بازی، قبل از پایان نیمه اول تعویض شد. اکیپ مدعی شده که حضور هرناندز در یورو ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام است.

با گذشت چند ساعت از بازی، زانوی هرناندز همچنان به شدت متورم بود و کسی نتوانست ماهیت دقیق مصدومیت را مشخص کند. با این حال، یک چیز قطعی است - او در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند هفته آینده حضور نخواهد داشت. دوره بهبودی او به احتمال زیاد چند هفته طول خواهد کشید.

هرناندز قرار است روز پنجشنبه از زانوی خود عکسبرداری با ام آر آی انجام دهد، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که رباط‌های صلیبی او آسیب دیده باشند. چنین مصدومیتی حضور او در یورو ۲۰۲۴ را غیرممکن می کند. تا این لحظه همه نسبت به حضور او در این تورنمنت بدبین هستند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، قرار است روز ۲۷ اردیبهشت لیست نهایی بازیکنان فرانسه برای یورو را اعلام کند.

 

دیگر خبرها

  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!