Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، جدیدترین فیلم بونگ جون هو پس از پروژه برنده جایزه اسکارش یعنی «انگل» دارد لیستی قابل توجه از ستاره‌های هالیوودی را به خود جذب می‌کند.

منابع آگاه می‌گویند مارک روفالو، تونی کولت و نائومی آکی به زودی در فیلم بعدی بونگ برای شرکت برادران وارنر به رابرت پتینسون ملحق می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده، بر پایه رمان «میکی ۷» نوشته ادوارد اشتون ساخته می‌شود.

بونگ مسئولیت نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده دارد. در این فیلم بونگ و دوهو چوی تهیه‌کننده یک بار دیگر با شرکت پلن بی متعلق به برد پیت همکاری می‌کنند. آخرین همکاری موفق آن‌ها در فیلم سال ۲۰۱۷ «اوکجا» ساخته این کارگردان بود.

کتاب «میکی ۷» منبع الهام اصلی فیلم خواهد بود، اما منابع می‌گویند با توجه به تجربه قبلی بونگ با اقتباس‌های سینمایی، به احتمال زیاد نسخه او تفاوت‌هایی با رمان خواهد داشت. داستان رمان درباره فردی به نام میکی‌۷ است که به عنوان یک «بی‌مصرف» شناخته می‌شود: کارمندی دورانداختنی در یک ماموریت اکتشافی که برای مستعمره کردن دنیای یخی نیلفهایم ارسال می‌شود.

هر بار که ماموریتی بیش از حد خطرناک یا حتی انتحاری است، همه رو به میکی می‌آورند. بعد از اینکه یک نسخه او می‌میرد، بدن جدیدی با بیشتر خاطرات قبلی تولید می‌شود. بعد از ۶ مرگ، میکی شرایط خود می‌شود و می‌فهمد که چرا این تنها موقعیت شغلی خالی این ماموریت بود.

این دومین همکاری بونگ با شرکت برادران وارنر است. آن‌ها در حال حاضر همچنین مشغول ساخت سریالی کوتاه بر پایه «انگل» هستند که با همکاری اچ‌بی‌او ساخته می‌شود و بونگ و چوی کنار آدام مک‌کی و کوین مسیک آن را تهیه می‌کنند.

در میان ستاره‌های فیلم جدید بونگ، آکی اخیراً بعد از نقش‌آفرینی در «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» بسیار مشهور شده است. کلایو دیویس او را برای ایفای نقش ویتنی هیوستون در فیلم بیوگرافیکی جدیدش انتخاب کرد که انتظار می‌رود در فصل جوایز هم قوی ظاهر شود.

کولت هم اخیراً به خاطر نقش‌آفرینی در سریال کوتاه «پلکان» اچ‌بی‌او نقدهای مثبتی دریافت کرده است. در بخش سینما، او کنار بردلی کوپر در فیلم «کوچه کابوس» بازی کرد.

روفالو اخیراً در فیلم «پروژه آدام» نت‌فلیکس مقابل رایان رینولدز نقش‌آفرینی کرد و در سریال «شی‌هالک: وکیل دادگستری» دوباره در نقش بروس بنر ظاهر می‌شود. او همچنین در فیلم «بیچاره‌ها» کنار اما استون بازی می‌کند.

کد خبر 5495275

منبع: مهر

کلیدواژه: بونگ جون هو رابرت پتینسون مارک روفالو فیلم کوتاه تئاتر ایران جشنواره فیلم کن عثمان محمدپرست کارگردان تئاتر فیلم سینمایی موسیقی نواحی سینمای مستند حوزه هنری تئاتر شهر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشنامه نویسی دوازدهمین دوره جوایز ایسفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته چی ببینیم؟

همشهری: با هم برخی از این برنامه‌ها را در آخر این هفته پخش می‌شوند، مرور می‌کنیم:

سریال هفت سر اژدها

ژانر: سیاسی

تهیه‌کننده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی

بازیگران: حمید صفت، حمید گودرزی، زنده‌یاد سیامک اطلسی، مجید واشقانی، زنده یاد شهرام عبدلی، قطب‌الدین صادقی و ...

بستر پخش: شبکه ۳ سیما

معرفی:‌ داستان پسری آقازاده به نام سلطان خواه است که نفوذ بالایی در اقتصاد دارد و مخاطب شاهد رانت و فساد این آقازاده و روند دستگیری آن است.

سریال نون. خ

ژانر: طنز اجتماعی

کارگردان: سعید آقاخانی

تهیه‌کننده: مهدی فرجی

بازیگران: حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش و ...

بستر پخش: شبکه یک سیما

معرفی: نورالدین خانزاده و خانواده‌اش با دردسر های جدیدی روبرو می‌شوند. او همزمان با حل مشکلات روستای محل زندگی خود، درگیر مسائلی خانوادگی نیز می‌شود و برای حل آنها تلاش می‌کند؛ اما این چالش ها با اتفاقات طنز زیادی همراه خواهد بود.

سریال شب‌های مافیا (فصل دوم)

ژانر: مسابقه/ معمایی

تهیه‌کننده و کارگردان: محمدرضا رضاییان

مجری: محمد بحرانی

بازیگران: علیرضا بیرانوند، فاطمه مسعودی فر، آصف آریا، ‌مونا کرمی، جواد خیابانی، شیدا خلیق و ...

بستر پخش: فیلیمو

معرفی: نوعی سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

مسابقه صداتو

ژانر: موزیکال/ معمایی

تهیه‌کننده و کارگردان: حامد جوادزاده

مجری: محسن کیایی

هنرمندان حاضر در استودیو: مسابقه شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله

بستر پخش: فیلیمو

معرفی: برنامه پنج مرحله و یک شرکت کننده دارد. شش فرد به عنوان خواننده با پوشش‌های مختلف وارد صحنه می‌شوند و یک قطعه موسیقی اجرا می‌کنند. شرکت کننده باید طی مراحل مختلف و با کمک هنرمندان حاضر در استودیو حدس بزند که چه کسی خواننده نیست، در نهایت اگر درست حدس بزند برنده ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود.

کد خبر 846878 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر مهم نقد فیلم و سریال فیلم و سریال ایرانی نمايش خانگي فیلم و سریال خارجی

دیگر خبرها

  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق