Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@18:23:21 GMT

توافق استقلالی‌ها با کاوه رضایی و محمد نادری

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۵۹۸۳

توافق استقلالی‌ها با کاوه رضایی و محمد نادری

وزنامه‌های ورزشی صبح امروز یکشنبه _یکم خرداد‎‌ماه_ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز یکشنبه _یکم خرداد‎‌ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

روزنامه ایران ورزشی با عنوان "توافق استقلالی‌ها با کاوه رضایی و محمد نادری" نوشت نقل و انتقالات تیم فرهاد مجیدی کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه خبر ورزشی با عنوان " داور می‌خواست با کارت قرمز جو را آرام کند، اما نشد" صحبت‌های پاکدل بازیکن پرسپولیس را نشان می‌دهد که می‌گوید خدا رحم کرد به تهران برگشتیم.

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان " انتظار رونمایی از یک مربی معروف" نوشت نگاهی به افتخارات سعید معروف که هنوز هم در اوج است.

روزنامه هدف با عنوان " همه می‌دانند اولویت من پرسپولیس است" صحبت‌های کریم باقری در خصوص عدم حضور در لیست تیم ملی را نشان می‌دهد.

روزنامه شوت با عنوان " مهدوی کیا: آدمی نیستم، کارم را نیمه‌کاره رها کنم" صحبت‌های سرمربی تیم ملی امید را نشان می‌دهد که می‌گوید هیچ قولی برای قهرمانی نمی‌دهم.

روزنامه صدای سپاهان با عنوان " پرسپولیس به دنبال امتیاز مفت و مجانی برای نایب قهرمانی" نوشت تصاویر رفتارهای زشت و تحریک آمیز امید عالیشاه و سعید آقایی در تبریز گویای همه چیز است.

روزنامه استقلال با عنوان" صادقی، رضایی و نادری در صدر لیست خرید فرهاد" نوشت استقلال چراغ خاموش وارد بازار نقل و انتقالات شد.

کد خبر 576777

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه شوت روزنامه استقلال جوان روزنامه پرسپولیس روزنامه فرهیختگان ورزشی صدای سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های ورزشی سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • روزنامه‌های ورزشی سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟