Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح روز یکشنبه در جمع مردم و مسئولان دشتستان افزود: جامعه برای پیشرفت و عبور از مشکلات نیازمند اتحاد، همدلی و همبستگی همه افراد جامعه است و با توجه به آغاز بکار فرماندار جدید این امر مهم از همه نیروهای انقلابی انتظار می رود.

امام جمعه برازجان ضمن تشکر از استاندار بوشهر برای اعتماد به جوانان بیان کرد:  انتظار می‌رود با حمایت کامل از فرماندار جدید شهرستان دشتستان که جوانی مومن، انقلابی، خوش سابقه و باسواد است و دادن اختیار عمل به وی زمینه را برای مدیریت این شهرستان حل مشکلات آن یاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصلح بیان کرد: از فرماندار جدید دشتستان می خواهیم که با تمام وجود وا  استفاده از همه ظرفیت های این شهرستان بویژه نیروهای انسانی مومن و انقلابی و همه صاحب نظران خود را وقف  خدمت به مردم و کمبودها و مشکلات گذشته را جبران و ترمیم کند.

امام جمعه برازجان افزود: از نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز انتظار می رود که همچون گذشته برای ارتقا این شهرستان و حل مشکلات عدیده آب، برق، مسکن، بهداشت و درمان و کشاورزی چه در تهران و چه در شهرستان دشتستان همه ظرفیت و توان خود را به کار گیرد.

برچسب‌ها وحدت ملی بوشهر دشتستان برازجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی بوشهر دشتستان وحدت ملی بوشهر دشتستان برازجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟