Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@21:25:38 GMT

لالیگا به پاریسن‌ژرمن اعلام جنگ کرد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۶۳۴۲

لالیگا به پاریسن‌ژرمن اعلام جنگ کرد

لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) پس از تمدید قرارداد ستاره تیم فوتبال پاریسن‌ژرمن با این تیم، از باشگاه فرانسوی شکایت کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، از چند ماه پیش فوتبال جهان منتظر شنیدن خبر پیوستن «کیلین امباپه» به رئال مادرید بود اما پس از مدت‌ها کش و قوس، سرانجام این بازیکن تصمیم گرفت قرارداد خود را با پاریسی‌ها تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرهایی که درباره تمدید این قرارداد منتشر شده است نشان می‌دهد که «ناصر الخلیفی» مالک قطری باشگاه، برای حفظ ستاره تیم خود حسابی دست به جیب شده است.

بر اساس آنچه رسانه‌های جهان منتشر کرده‌اند، امباپه سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو حقوق می‌گیرد و ۳۰۰ میلیون یورو دیگر هم بابت پاداش وفاداری دریافت کرده است. علاوه بر این‌ها، این بازیکن در تعیین تمام اهداف باشگاه مثل جذب بازیکنان و استخدام سرمربی هم نقش کلیدی خواهد داشت.

رقم نجومی این قرارداد سه‌ساله، باعث شده لالیگا به شدت عصبانی شود. لیگ فوتبال اسپانیا دیشب و پس از اینکه ماندن امباپه در پاریس قطعی شد، به صورت رسمی اعلام کرد که علیه این باشگاه شکایت می‌کند زیرا معتقد است پاریسن‌ژرمن قوانین بازی منصفانه مالی مورد نظر اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را زیر پا گذاشته است.

اگر این شکایت به سرانجام برسد، پاریسن‌ژرمن از حضور در مسابقات اروپایی محروم خواهد شد.

در بیانیه‌ای که لالیگا درباره شکایت خود منتشر کرده آمده است که اقدام باشگاه فرانسوی به ضرر نظام اقتصادی فوتبال اروپا و بازیکنان شاغل در آن است. «خاوی تباس» رییس لالیگا هم تمدید قرارداد امباپه را توهین بزرگ به فوتبال دانست و آن را بدتر از برنامه‌ای مثل سوپرلیگ اروپا توصیف کرد.

دو سال پیش و زمانی که باشگاه‌های بزرگ اروپایی تصمیم گرفتند که یک مسابقات مستقل با نام سوپرلیگ اروپا راه بیندازند، پاریسن‌ژرمن تنها باشگاه بزرگی بود که با این اقدام همراهی نکرد. پس از آن هم این باشگاه همچنان به خریدهای گران و پرداخت حقوق‌های نجومی به ستاره‌های بزرگ ادامه می‌دهد و باعث شده که این گمان مطرح شود که پاریسن‌ژرمن به دلیل همراهی‌نکردن با سوپرلیگ، زیر چتر حمایت ویژه یوفا قرار دارد.

در سال ۲۰۱۷ هم وقتی پاریسن‌ژرمن، با رقم نجومی ۲۲۲ میلیون یورو، «نیمار» را از چنگ بارسلونا درآورد، لالیگا تلاش کرد مانع این انتقال شود ولی ناکام ماند.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: رئال مادرید

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئال مادرید پاریسن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی