Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@04:33:15 GMT

رزمایش «دفاع از مقر» در سمنان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۶۴۷۱

رزمایش «دفاع از مقر» در سمنان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز با حضور بسیجیان و نیروهای حراست شرکت برق منطقه‌ای سمنان، رزمایش «دفاع از مقر» در این شرکت و معاونت بهره‌برداری در شهرهای سمنان، شاهرود و گرمسار برگزار شد.

فرشاد همافر، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به اهمیت برگزاری این رزمایش در جهت حفاظت و ایمنی بیشتر از تأسیسات و تجهیزات صنعت برق گفت: این رزمایش که با اعلام عمومی از سوی بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان و اداره کل حراست استان برگزار شد، کارکنان بسیجی و دفتر حراست شرکت برق منطقه‌ای سمنان با حضور در محل‌های از پیش تعیین شده، به حراست از تأسیسات این شرکت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیجیان حاضر در این رزمایش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، ضمن آموزش و به‌روزرسانی اطلاعات و مهارت‌های رزمی و دفاعی خود، با مبانی مقابله با جنگ‌های نوین و … نیز آشنا شدند.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به بررسی و بازنگری مجدد نقاط حساس و آسیب‌پذیر صنعت برق استان در این رزمایش گفت: در این رزمایش آمادگی نیروهای بسیجی جهت خنثی کردن و یا کاهش تأثیرات اقدامات تخریبی دشمن و ممانعت از دستیابی و ایجاد خسارت به بخش‌های مهم تأسیسات صنعت برق، مورد ارزیابی قرار گرفت و نقاط قوت و قابل‌بهبود این رزمایش بررسی شد.

در حین برگزاری این رزمایش، مدیرکل دفتر امنیتی انتظامی استانداری سمنان، هیأت همراه با حضور در شرکت برق منطقه‌ای سمنان از نزدیک از اجرای این رزمایش دیدن کردند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای سمنان شرکت برق منطقه ای سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم