Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه هال سیتی برای جذب دائمی مهاجم ملی پوش ایرانی فنرباغچه به توافق نهایی رسید.

به گزارش قدس آنلاین، سایت «اس اسپور» ترکیه خبر داد باشگاه هال سیتی با مدیریت آکون ایلیچالی رئیس ترک خود موفق شد با باشگاه فنرباغچه برای جذب دائمی اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به توافق نهایی برسد. طبق گزارش های رسیده باشگاه انگلیسی برای به خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی مبلغ ۲ میلیون یورو به باشگاه فنرباغچه پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادمنش بعد ازعملکرد درخشانش در نیم فصل حضورش در تیم انگلیسی مدیران این باشگاه را مجاب کرد تا قراردادش را به صورت دائمی کنند. مهاجم ایرانی در سال ۲۰۱۹ از استقلال راهی فنرباغچه ترکیه شد. آبی پوشان در آن زمان بابت این مهاجم جوان خود ۸۰۰ هزار دلار  دریافت کردند. مدیران سابق استقلال اعلام کردند در قرارداد صیادمنش با فنرباغچه بندی وجود دارد که اگر این باشگاه ترکیه ای مهاجم ایرانی را بفروشد ۲۰ درصد از مبلغ انتقال به استقلال می رسد. بدین ترتیب با توافق باشگاه هال سیتی با فنرباغچه برای جذب دائمی صیادمنش مبلغ ۴۰۰ هزار یورو(معادل ۱۵ میلیارد تومان) به باشگاه استقلال خواهد رسید. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش باشگاه فنرباغچه استقلال هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال طارمی به اینتر نهایی شد

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر پس از قهرمانی در سری‌آ خریدهای جدید باشگاه را معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های آث میلان و اینتر از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ برگزار شد و در نهایت با برتری ۲ بر یک اینتر به پایان رسید.

اینتری ها ۵ هفته مانده به پایان سری‌آ قهرمانی خود را تثبیت کردند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN اظهار داشت: یک خاطره خاص امشب برای ما رخ داده و همه ما از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون همه از تیم‌ ما انتظارات زیادی دارند و ما برای فصل بعد دو بازیکن جذب کردیم.

یکی از بازیکنان مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو و دیگری هم زیلنسکی بازیکن تیم ناپولی است که فصل بعد پیراهن تیم اینتر را بر تن خواهند کرد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • فیلم| رئیسی: انتقال علم و دانش ایرانی به سرزمین سریلانکا صورت گرفت
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد