Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@00:35:40 GMT

وقتی مردم برای لحظاتی شهردار آبدان می‌شوند!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۶۵۸۴

وقتی مردم برای لحظاتی شهردار آبدان می‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، جامعه امروز با قرارگیری در دهکده‌ ارتباطی، نیازمند به افراد خبره‌ای است که به‌عنوان پل رابط مسؤولان و مردم نقش آفرینی ‌کنند و این مهم به انجام نمی‌رسد مگر با وجود انسان‌هایی که روحیه مردمداری را کنار تخصص ارتباطی خود به‌کار بسته باشند.

روابط‌عمومی‌ها همواره با به‌کار بستن تخصص خود و ایده پردازی‌های جدید، دستاورد‌های قابل توجهی را برای مردم منطقه خود داشته‌اند و از‌ این رو به گفت‌وگو با یکی از جوانان ایده‌پرداز حوزه روابط‌عمومی پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین‌سعیدی‌کیا؛ روابط‌عمومی شهرداری آبدان شهرستان دیر، با ایده‌پردازی خلاقانه خود در حوزه شفافیت و مشارکت مردمی در عرصه اداری شهرداری آبدان، با راه‌اندازی پویش مشارکتی مردمی، از شهروندان خواست تا خود را برای لحظاتی در جایگاه شهردار این شهر قرار دهند و فعالیت‌هایی که شهردار پشت میز ریاست شهرداری باید انجام دهد و نداده‌است را به روابط‌عمومی اطلاع دهند و طرح‌هایی که در این حوزه دارند را اعلام کنند.

این طرح مشارکت مردمی، علاوه بر تقویت روحیه مردمداری، موجب ورود مردم به عرصه مدیریتی و تقویت شفافیت‌گرایی توسط جایگاهای مسؤولیتی می‌شود و نیز مردم مدار بودن تصمیمات شهری که موجب جلوگیری از فساد می‌شود را نیز در پی‌ دارد.

حسین سعیدی‌کیا در این باره گفت: قبل از ورود به عرصه روابط‌عمومی در حوزه رسانه و خبرنگاری فعالیت داشتم و وقتی متوجه شدم در جایگاه روابط‌عمومی، می‌توانم به‌طور دقیق‌تری به مطالبات و حل مشکلات مردم بپردازم در سال ۹۴ وارد عرصه روابط‌عمومی شدم.

کمبود نیرو

مسؤول روابط‌عمومی شهرداری آبدان با بیان‌اینکه کمبود نیرو در سازمان‌ها و ادارات موجب شده‌است تا روابط‌عمومی‌ها در بخش‌های مختلف مسؤولیتی یک اداره ورود کنند افزود: مهمترین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌، شناخت‌ افکار عمومی و نفوذ در آن‌ برای جلب‌ رضایت‌ افکار عمومی نسبت‌ به‌ سازمان‌ است‌.

به گزارش خبرگزاری فارس، در بسیاری از ادارات جایگاه روابط‌عمومی به اشخاصی سپرده شده که هیچگونه تخصصی در عرصه رسانه ندارند و این امر موجب پسرفت بسیاری از ادارات گشته و علاوه بر این، بسیاری از ادارات نیز در چارت تشکیلاتی خود، جایگاهی به‌نام روابط‌عمومی ندارند که امید‌است باتوجه به اهمیت موضوع دهکده ارتباطی رسانه‌ای، شاهد رفع این نواقص باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روابط عمومی آبدان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی، در دیدار با سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که روز دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاذ شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است