Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته فنی شنا می گوید این رشته قائم به فرد نیست

رئیس کمیته فنی شنا به پناهنده شدن متین بالسینی شناگر ایرانی واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، حمید اسکندریون درخصوص اعلام خبر جدایی متین بالسینی از تیم ملی شنا به فارس گفت:

ما پیش از این نظرمان را در خصوص بالسینی اعلام کرده‌ایم. او بدون اطلاع ما و برای ادامه تحصیل از کشور خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون برای حضور او در مسابقات جهانی در انتظار دریافت مدارکش بود، اما نه خودش و نه خانواده‌‌اش با ما همکاری نکردند.

او ادامه داد:

ما آنقدر شناگر خوب داریم که به امثال متین بالسینی نیازی نداریم، هرچند که او هم شناگر قابل و توانمندی است. فدراسیون روی وی سرمایه‌گذاری کرده و همین موفقیت‌هایی که هم بالسینی کسب کرده حاصل تلاش یک مجموعه بوده است. خدا شاهد است که استخر آزادی به صورت اختصاصی در اختیار او قرار داشت، اما شنای ایران قائم به فرد نیست و جایگزین‌های خوبی برای او داریم. 

رئیس کمیته فنی شنا گفت:

در حال حاضر چند شناگر خوب در خارج از کشور داریم که با فدراسیون در ارتباط هستند و رکوردهای خود را برای ما ارسال می‌کنند. اگر شرایط فراهم شود می‌توانیم از حضور آنها هم استفاده کنیم، چراکه آنها آمادگی خود را برای حضور در مسابقات مختلف با پرچم کشورمان اعلام کرده‌اند.

اسکندریون درمورد احتمال بازگشت بالسینی به ایران، عنوان کرد:

این تصمیمی است که متین خودش گرفته و حالا هم خودش باید تصمیم جدید بگیرد. او می‌تواند با حضور در کشور دیگری فقط به تحصیل خود ادامه دهد و همچنان راه برگشت برای او باز است. امیدوارم مشاوران وی بتوانند به درستی او را راهنمایی کنند تا بیش از این از مسیر خارج نشود.

او در پاسخ به این سوال که بالسینی چگونه توانسته از کشور خارج شود، تصریح کرد:

او مدتی در امارات بود و پس از آن به بهانه ادامه تحصیل راهی انگلیس شد. فدراسیون هیچ معرفی‌نامه‌ای به وی نداد و هیچ نقشی در خروج او از کشور نداشت.

اخبار داغ 

پیام تبریک استراماچونی به مناسبت قهرمانی استقلال در لیگ برتر لیست مسافران کانادا 50 نفره شد / خروج نام رفقا از فهرست نهایی رسمی؛ آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن جدا شد تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال بتیس برای یکدیگر / عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته فنی شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه داوود آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون شطرنج بازدید و با مسئولان این فدراسیون به گفتگو پرداخت.

اسبقیان طی یک بازدید میدانی و طولانی مدت ۲ ساعته با استاد بزرگ شادی پریدر سرپرست فدراسیون، مهدی شکوری و کاظم دستگردی به گفتگو پرداخت.

طی این دیدار اسبقیان از مسابقات جشنواره رده‌های سنی، اقدامات عمرانی و بازسازی‌های صورت گرفته به همراه سوییت‌های جدید فدراسیون بازدید کرد.

اسبقیان در این دیدار ضمن تمجید از عملکرد فدراسیون شطرنج در دوره سرپرستی پریدر، تصریح کرد: پریدر یک سرمایه ماندگار برای ورزش ایران است و این شایان تقدیر است که در کشورتان ماندید و از ایران خارج نشدید و جانانه در شطرنج ایران خدمت کردید و به خاطر عِرقی که به کشورتان داشتید هر کاری که در توانتان بود برای شطرنج ایران انجام دادید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: خدمات شایسته پریدر فراموش نشدنی و ویژه و مورد تمجید وزارت ورزش و جوانان است. فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

در ادامه پریدر ضمن تقدیر از حمایت‌های کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، گفت: حمایت‌های اسبقیان از فدراسیون شطرنج قابل تقدیر است و با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی وزارت این اتفاقات مثبت در فدراسیون شطرنج رخ داده است.

سرپرست فدراسیون شطرنج تصریح کرد: از همان اول و در زمان ورودم به فدراسیون به دنبال بهبود شرایط، ایجاد امنیت روانی برای ورزشکاران و بهبود زیرساخت‌های سخت‌افزاری و فنی برای شطرنج بوده‌ام.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید، کاپیتان تیم ملی امید مردان که به تازگی به همراه تیمش نایب قهرمان مسابقات شهر‌های آسیا خانتی مانسیسک روسیه شده‌اند با معاون وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد و اسبقیان در گفت‌گویی صمیمانه با وی آن‌ها را افتخاری بزرگ برای ورزش ایران دانست و کسب نایب قهرمانی مسابقات شهر‌های آسیا پس از سال‌های طولانی را به سرپرست فدراسیون شطرنج تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک