Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@15:28:06 GMT

واکنش درخشان و پنجعلی به اتفاقات تبریز

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۶۷۹۴

واکنش درخشان و پنجعلی به اتفاقات تبریز

دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از اتفاقات ورزشگاه یادگار امام به شدت انتقاد کردند.

به گزارش ایران اکونومیست، دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در تبریز به علت پرتاب اشیاء به زمین و وقفه‌های متوالی مسابقه، با تصمیم داور و ناظر مسابقه، نیمه تمام ماند. اتفاقات عجیبی که باعث انتقادات اهالی و پیشکسوتان فوتبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پنجعلی و حمید درخشان دو کاپیتان پیشین و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دادند.

محمد پنجعلی در این رابطه اظهار کرد: دلیل به وجود آمدن این حواشی را نفهمیدیم. بازی مساوی دنبال می‌شد اما در آن جو هیچ امنیتی وجود نداشت. چنین صحنه‌های برای بازیکنان درون زمین خطرناک است و ممکن بود اتفاقات ناخوشایندی رخ دهد. این اتفاقات روی اعصاب بازیکنان پرسپولیس بود و نمی‌شد در آن جو بازی کرد که هواداران اجازه بازی نمی‌دادند. البته تعدادی افراد در ورزشگاه این کار را انجام دادند که به پای هواداران تراکتور نوشته شد.

او درباره واکنش امید عالیشاه به پرتاب اشیاه به درون زمین گفت: هر کسی ظرفیتی دارد و به هر حال انسان است و تحت تاثیر قرار می‌گیرد. چگونه باید جو را آرام کند؟ در آن جو سنگین مسئولان باید کنترل می‌کردند. یک نفر کاری نمی‌تواند انجام دهد و نباید تقصیر را گردن امید عالیشاه بیندازند. مسئولان باید جلوگیری کنند و اگر برخورد نکنند ممکن است دوباره چنین اتفاقاتی تکرار شود. در همه جای دنیا ورزشگاه‌ها پر می‌شود اما دغدغه ما این است ورزشگاه‌ها پر نشود.

این پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: باید بتوانند کنترل کنند. آن جو وحشتناک باعث شد بازی ادامه پیدا نکرد. با این حال رامین رضاییان التماس می‌کرد اما او را آنقدر زدند که فراری شد. معتقدم این کار برخی افراد انگشت نما است. مردم آذربایجان مهمان نواز هستند و این مسائل عجیب بود. این فوتبال است و تمام می‌شود اما باید به مهمان‌ها نگاه بهتری شود. این‌ها مشکلاتی است که به وجود آمده و بیش از حد همه چیز را حساس کرده‌اند. باید برخی طرفداران توجیه شوند. فقط خود آن‌ها می‌توانند جلوی این اتفاقات را بگیرند. احساسات جوانان باید کنترل شود چون همه با هم دوست هستیم.  

هم‌چنین حمید درخشان درباره این اتفاقات بیان کرد: در فوتبال این مسائل قشنگ نیستند. دیگر خانواده‌ها هم نگران می‌شود از این‌که بچه‌های‌شان به ورزشگاه‌ها بیایند. در دنیا شعار می‌دهیم که بهترین تماشاگران را داریم اما می‌بینیم در عملکرد خلاف آن عمل می‌کنیم. این‌ها در دنیا و آسیا دیده می‌شود و لطمه‌های بزرگی می‌خوریم. کنفدراسیون فوتبال آسیا روی این مسائل بسیار تاکید دارد و بسیار نقطه بین و نکته سنج است مطمئن باشید این اتفاقات بار منفی برای‌مان دارد. این مسائل باعث می‌شود محرومیت‌های سنگینی برای فوتبال ایران به وجود بیاید.

او درباره برخورد بازیکنان پرسپولیس نسبت به این اتفاقات بیان کرد: یک بازیکن در آن فشار و در آن جو باید چه کار کند؟ در زمین درگیر می‌شود و ضربان قلب بالا می‌رود. اینگونه نیست که بازیکن بتواند در این شرایط خودش را کنترل کند چون او هم انسان است. این شرایط خاص است و تصمیم‌گیری راحت نیست. درست است باید کاپیتان تیم مراعات می‌کرد اما باید سقف و حدی هم برایش قائل باشیم.

این پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: چند مورد چنین اتفاقی رخ داد. طبیعی است عالیشاه نتوانست زیر فشار خودش را نگه دارد. باید به هواداران نگاه کنیم و به تماشاگران بگوییم این کار درست نیست. چطور می‌شود به سر مربی ضربه می‌زنند؟ گل محمدی بازیکن ملی بوده و مربی قابل احترامی است. همه چیز را فراموش می‌کنیم و زیر پا می‌گذاریم. باید یک بازنگری در این روند داشته باشیم. اختیارات تماشاگران تا چه حدی باید باشد؟

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: حمید درخشان ، محمد پنجعلی ، تیم فوتبال پرسپولیس ، تیم فوتبال تراکتور

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حمید درخشان محمد پنجعلی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!

به گزارش ورزش‌سه، چند وقت پیش بود که یحیی گل محمدی در گفتگویی در استودیوی آنتن به ماجرای جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس پرداخت و توضیح داد که چرا برخلاف میل باطنی اش به جدایی این ستاره رضایت داده است. سرمربی سابق سرخپوشان توضیح داد که با توجه به مصاحبه رضاییان در استادیو فوتبال برتر دیگر امکان ادامه حضور او با توجه به زیر سوال بردن برخی از بازیکنان تیم وجود نداشته است. 

رضاییان که پس از ماجراجویی چندین ساله در خارج از کشور راهی جز جدایی از تیم محبوبش روبروی خود نمی‌دید، با توجه به شرایط سپاهان را برای ادامه فوتبال برگزید؛ تصمیمی که برای او در مسیر حرفه‌ای بسیار خوب بود و او توانست علاوه بر بازپس‌گیری موقعیت از دست رفته‌اش در تیم ملی بدل به یکی از تاثیرگذارترین ستاره‌های لیگ برتر هم بشود. 

با این حال رضاییان همواره خود را پرسپولیسی دانسته و علاقه به تیم محبوبش را در اظهارنظرهای مختلف پنهان نکرده است و به همین دلیل اصلا انتظار نداشت که در ورزشگاه آزادی توسط هواداران تیم محبوبش به او توهین شود. 

این محتوای ویدیویی است که در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان به ثبت رسیده و رامین رضاییان در حالی که شعارهای هواداران را معطوف به خود می‌بیند با دست زدن برای آنها ناراحتی‌اش را اعلام می‌کند و پس از مسابقه نیز با انتشار این ویدیو و نوشتن این جمله که « چه روز مزخرفی بود», ناباوری اش از اتفاقات رخ داده را بیان کرده است.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!