Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید احمدی گفت: انجمن ورزشی نویسان همیشه مورد حمایت وزارت ورزش بوده و هست.

مجمع عمومی سالیانه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی روز پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1401 با حضور اعضای انجمن و نماینده وزارت در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

عبدالحمید احمدی، عضو هیات رئیسه این انجمن در خصوص برگزاری این مجمع به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خوشحالم که شاهد برگزاری این مجمع آنهم با حضور 232 نفر از اعضای آن بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شور و شوق همکاران رسانه ای واقعا قابل تحسین بود. همه با انگیزه و فعلانه در این مجمع حاضر شدند. طبق برنامه عملکرد چهار سال اخیر مجمع ارائه شد که در نهایت مورد تایید قرار گرفت، بازرس انجمن نظر خود را در مورد هیات رئیسه ارائه داد و در ادامه هم شاهد برگزاری انتخاب بین 30 نفر برای هیات رئیسه و 3 نفر هم برای بازرسی بودیم که رای گیری‌ها انجام و شمارش آرای نیز با حضور نماینده وزارت کشور انجام شد. امیدوارم این انجمن با معرفی نفرات جدید برای چهار سال آینده اتفاقات خوبی را رقم بزند.  

وی در مورد برنامه‌های جدید انجمن ورزشی نویسان توضیح داد: یکی از تاکیدات انجمن جهانی ورزشی نویسان ارتقای سطح دانش اعضای مجمع است. برای تحقق این برنامه قطعا در نظر خواهیم داشت و با برگزاری کارگاه و سمینارهای آموزشی مختلف شرایطی را فراهم می کنیم تا به این تاکیدات جامعه عمل بپوشانیم چرا که هرچقدر این بخش تقویت شود در آینده نیروی کار مناسب تری خواهیم داشت. هرچقدر دوستان رسانه ای ما فعال تر و تخصصی تر باشند بی شک آثار مثبت آن را جامعه خواهد دید.

احمدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان حمایتی از انجمن دارد یا خیر؟ گفت: خوشبختانه انجمن ورزشی نویسان از همان ابتدا که فعالیت خود را آغاز کرد مورد تایید و حمایت نهادهای ورزشی از جمله وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک بوده و هست. قطعا این امید وجود دارد که در چهار سال پیش رو نیز این حمایت ها انجام خواهد شد تا انجمن هم به عنوان بازوی فکری و اجرایی در خدمت این نهادهای ورزشی باشد.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عبدالحمید احمدی انجمن ورزشی نویسان وزارت ورزش چهار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم