Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این هیات متشکل از خلیل الحیه رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی حماس، حسام بدران عضو دفتر سیاسی، ابراهیم صلاح، خالد قدومی و طاهر النونو از مقام های حماس بود.

خلیل الحیه رئیس هیات حماس سفرای این کشورها را در جریان آخرین تحولات فلسطین و قدس و تجاوزات اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد که ملت فلسطین مقاومت را تنها گزینه برای بازپس‌گیری حقوق سلب شده خویش می‌داند.

سفرای الجزایر، ترکیه و قائم مقام سفیر افغانستان نیز در این دیدار بر ادامه حمایت‌های کشورشان از قضیه فلسطین تاکید کردند.

جریان ها و رهبران فلسطینی اعتقاد دارند، یکی از دلایل تشدید سرکوب ها در سرزمین های اشغالی و روند روزافزون خشونت اسرائیلی ها علیه فلسطینیان، سازش برخی کشورهای عرب و اسلامی از جمله امارات، بحرین و همچنین ترکیه است و سران اسرائیل از موقعیت ایجاد شده توسط این کشورها نهایت بهره برداری را می کنند.

برچسب‌ها قطر دوحه اسماعیل هنیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطر دوحه اسماعیل هنیه قطر دوحه اسماعیل هنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود

ناصرالدین عامر درباره تاثیر عملیات وعده صادق ایران که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه انجام شد، افزود: این حمله حتما موثر است و اثرات قابل توجهی روی روند حوادث داشت و حیثیت (رژیم) اسرائیل را از بین برد.

وی با تاکید براینکه حمله ایران اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود، تصریح کرد: علاوه بر این دفاع از خود، حق مشروع جمهوری اسلامی ایران است و این اقدام حمایت عظیم تهران از مردم مظلوم فلسطین را نشان داد.

معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در ادامه درباره اینکه آیا رژیم صهیونیستی به این حمله پاسخ خواهد داد یا خیر؟، گفت: (رژیم) اسرائیل امروز یک موجودیت سیاسی جنایتکار و ستیزه‌جو است که به روش‌های تروریستی توسل می‌جوید.

عامر افزود: (رژیم) اسرائیل در حال حاضر ترسوتر از آن است که با اقدامی تمام عیار به جمهوری اسلامی پاسخ دهد با این حال، احتیاط لازم است.

وی همچنین گفت که امروز مردم یمن با نیرو‌های غربی حامی رژیم صهیونیستی که از فناوری جدیدتری نسبت به تل آویو برخوردارند، درگیر هستند، اما این نیرو‌ها نتوانستند عملیات یمنی‌ها را در دریا متوقف کنند.

معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در ادامه تاکید کرد: نیرو‌های یمنی عزم، پشتکار، حمایت مردمی و سلاح‌هایی دارند که در طول سال‌های گذشته برای مقابله با هرگونه تشدید تنش‌ها از سوی دشمنان آنها را توسعه داده‌اند و اصلاً جزو فرهنگ آنها نیست که تسلیم شوند، بلکه دکترین مواجهه را تا پیروزی حفظ می‌کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • سفر همزمان رئیس سیا و هیاتی از حماس به قاهره
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود
  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه / وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه