Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@14:32:44 GMT

استقلال بدون ستاره قهرمان لیگ شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۷۷۷۴

استقلال بدون ستاره قهرمان لیگ شد

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، شاگردان مجیدی با رعایت دو اصل مهم توانستند قهرمان شوند و فصل ایده‌آلی را برای خود رقم بزنند.

به گزارش مشرق، ادموند اختر درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل آلومینیوم اظهار داشت: با توجه به قهرمانی زودهنگام استقلال، طبیعی بود شاگردان فرهاد مجیدی خیلی به آب و آتش نزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بازیکنان استقلال تلاش‌شان را کردند و اینکه همچنان رکورد شکست‌ناپذیری استقلال در این فصل پابرجاست، اتفاقی بزرگ به شمار می آید که شاید تا سال‌ها تکرار نشود.

وی ادامه داد: رعایت دو اصل خیلی مهم باعث به وجود آمدن فصلی ایده‌آل برای استقلال شد. تیمِ مجیدی در حالی که دو هفته به پایان مسابقات باقی مانده است، شکستی نداشته و موضوع بعدی هم این است که استقلال در این فصل خیلی کم گل خورده است. ما در تمام لیگ‌های معتبر جهان هم این دو مورد را می‌بینیم که عامل اصلی قهرمانی یک تیم است.

بیشتر بخوانید:

جام طلایی به استقلال اهدا نمی‌شود

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های دیگر آبی‌پوشان در فصل جاری این بود که نتایج تیم روی عملکرد یک یا دو بازیکن به دست نمی‌آمد و استقلال ستاره خاصی نداشت. به عقیده من امسال مجیدی به کمک دستیارانش تیمی ساخت که نباخت و سخت گل خورد، همین مسئله هم عامل باعث قهرمانی زودهنگام استقلال شد. وقتی یک تیم قهرمان می‌شود از مدیرعامل تا کادر فنی و بازیکنان نقش داشته‌اند.

اختر درباره آینده استقلال پس از قهرمانی در لیگ خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایطی رقم بخورد که اکثر بازیکنان این تیم حفظ شوند و بتوانند قراردادشان را تمدید کنند. استقلال در این فصل جوانانی مثل حسین‌زاده، سلمانی، حردانی و ... داشت که اتفاقاً خیلی خوب عمل کردند. باید برنامه باشگاه به گونه‌ای باشد که جوانان آینده‌دارش را حفظ کند و با حفظ نفرات تأثیرگذارش، برای فصل بعد بازیکنان مدنظر کادر فنی را هم جذب کند. قطعاً فصل آینده استقلال به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی کار سختی خواهد داشت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت استقلال ادموند اختر قهرمانی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، محمدطا‌ها دهقانی دولتی در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار نهایی، با شکست بوکسور استان تهران، اولین مدال طلای بوکس استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کرد.


وی در این رقابت‌ها در شب اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد در گام‌های بعدی از سد حریفانی از استان‌های اصفهان، گیلان و گلستان گذشت.


این مسابقات پنجم تا دهم اردیبهشت به میزبانی شهرستان ملایر استان همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است