Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیون و لیل فصلی ناامیدکننده را سپری کردند اما مارسی و موناکو شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را خواهند داشت

هفته 38 رقابت‌های لیگ 1 فرانسه شنبه شب به پایان رسید. هم‌چون فصول گذشته، تکلیف قهرمان چند هفته مانده به پایان لیگ مشخص شده بود.

طرفداری | پاری سن ژرمن به راحتی هرچه‌تمام‌تر توانست قهرمان فصل 22-2021 لیگ فرانسه لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارسی با خورخه سمپائولی توانست رده دوم را کسب کند و به لیگ قهرمانان اروپا رسید. موناکو که فصل پرفراز‌ونشیبی داشت، هم‌چون فصل گذشته رده سوم و سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. نانت به یمن قهرمانی‌اش در جام حذفی فرانسه، فصل آینده در لیگ اروپا شرکت می‌کند و رن با قرارگیری در رده چهارم، دیگر نماینده فرانسه در لیگ اروپا خواهد بود. نیس با هدایت کریستوف گالتیه رده پنجم را کسب کرد و در لیگ کنفرانس اروپا شرکت خواهد کرد. استراسبورگ که شگفتی این فصل فوتبال فرانسه بود، با حضور در رده ششم نتوانست سهمیه اروپایی به دست آورد. تیم‌های لیون و لیل هم ناامیدکننده ظاهر شدند و با قرارگیری در رده‌های هشتم و دهم در رقابت‌های اروپایی فصل بعد حاضر نخواهند بود. 

تیم قدیمی بوردو که در فصل 09-2008 قهرمان لیگ فرانسه شده بود، امسال یکی از بدترین فصول تاریخش را تجربه کرد و با قرارگیری در رده بیستم، باید فصل آینده در رقابت‌های لیگ 2 فرانسه شرکت کند. متس که یکی از تیم‌های آسانسوری لیگ فرانسه است، با حضور در رده نوزدهم به دسته دوم سقوط کرد و سن اتین، دومین تیم پرافتخار لیگ فرانسه برای بقا در لیگ باید با اوسر یک دیدار پلی آف برگزار کند. 

جدول لیگ فرانسه در فصل 22-2021 سهمیه‌های اروپایی فرانسه در فصل 23-2022 لیگ قهرمانان اروپا: پاری سن ژرمن، مارسی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا: موناکو لیگ اروپا: نانت، رن لیگ کنفرانس اروپا: نیس تیم‌های سقوط‌کننده 20. بوردو 19.متس 18. سن اتین (پلی‌آف بقا) تیم‌های صعودکننده 1. تولوز 2. آژاکسیو 3. اوسر (پلی‌آف صعود) بهترین گل‌زنان 1. کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن با 28 گل 2. وسام بن یدر از موناکو با 25 گل 3. موسی دمبله و مارتین تریه از لیون و رن با 21 گل بهترین گل‌سازان 1. کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن با 17 پاس گل 2. لیونل مسی با از پاری سن ژرمن با 14 پاس گل 3. بنژامن بوریژو از رن با 12 پاس گل بیش‌ترین کلین‌شیت 1. والتر بنیتس از نیس با 14 کلین‌شیت 2. متس سلس از استراسبورگ با 13 کلین‌شیت 3. الکساندر نوبل از موناکو با 11 کلین‌شیت

اخبار داغ 

پیام تبریک استراماچونی به مناسبت قهرمانی استقلال در لیگ برتر لیست مسافران کانادا 50 نفره شد / خروج نام رفقا از فهرست نهایی رسمی؛ آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن جدا شد تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال بتیس برای یکدیگر / عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن لیگ فرانسه کلین شیت پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود

رم برای کسب سهمیه لیگ‌ قهرمانان اروپا به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

آاس رم در دیداری از هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان ناپولی است. دنیله ‌ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز، ده روسی گفت:

ایوان خوب است، او تمرین کرد و بیش از هر چیز با صحبت هایش این را روشن کرد که احساس خوبی دارد، از تکل ها و درگیری ها نمی ترسد، او 100 درصد بازگشته است. او با مانچینی به میدان خواهد رفت و هر دو مدافع، دیداری چالش برانگیز پیش رو خواهند داشت زیرا اوسیمن یکی از قوی ترین مهاجمان جهان است.

سخت ترین جنبه این بخش از فصل، تعداد بازی هایی است که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. تمام تیم‌هایی که با آنها روبرو خواهیم شد در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

ناپولی تنها تیمی است که از نظر سطح ترکیب به اینتر نزدیک است، آنها سال گذشته غیرقابل رقابت بودند، امسال در شرایط سختی هستند اما چیزی تغییر نمی کند چون آنها همیشه رقیب دشواری محسوب می شوند.

ما دوباره به کورس رقابت برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازگشتیم که تقریبا غیرممکن به نظر می رسید، تیم های پشت سر ما قوی هستند، تقویم آسان نیست، اما بازیکنان بسیار هوشیار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم