Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید زمانی روز یکشنبه در جلسه ستادهای بازآفرینی پایدار شهری و شورای مسکن و اولین جلسه ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار شهرستان ری توضیح داد: شهرستان ری بعنوان پایلوت طرح توسعه مسکن انتخاب شده و مجموعه شهرستان برای اجرای این طرح آمادگی لازم را مدنظر قرار دهد.

وی همچنین گفت: بخش فشافویه بدلیل قرارگیری شهرک صنعتی شمس آباد و ندامتگاه تهران بزرگ در این بخش، با افزایش جمعیت مواجه است که باید با نظر کارشناسی دستگاه های متولی زیرساخت های لازم جهت اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز اولین جلسه «ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار شهرستان ری» به ریاست حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری  با موضوع بررسی آخرین وضعیت محدوده ها و پروژه ها و محلات باز آفرینی شهری، برنامه ریزی و هماهنگی در اجرای توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار شهرستان ری، آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص عملیاتی نمودن طرح جهش تولید مسکن و تخصیص سهم ۳۰ درصد نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی و باحضور زینت بخش معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، گوهری دبیر قرارگاه توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار کشور، بخشداران و شهرداران تابعه، رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی متولی امر و سایر مسئولین در محل ساختمان شهرداری حسن آباد در بخش فشافویه برگزار شد.

این جلسه در راستای انتخاب و معرفی شهرستان ری بعنوان اولین الگوی اجرای طرح قرارگاه توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار شهری در مقیاس شهرستانی در سطح از سوی دبیرخانه ستاد کشوری به ریاست علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری برگزار شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری استان تهران مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری استان تهران مسکن شهرستان ری استان تهران مسکن شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار