Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@18:05:50 GMT

مانور گسترده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۸۰۶۴

مانور گسترده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از امروز (یکشنبه) رزمایش ارابه‌های آتشین با تمرکز بر نیروی هوایی این رژیم ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق، مانور جدید ارتش رژیم صهیونیستی تحت عنوان ارابه‌های آتشین که از دو هفته قبل آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

بنابراین گزارش، در جریان دور جدید این مانورها، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به طور ویژه در مناطق مختلف به تمرینات نظامی خواهد پرداخت و از انواع مختلف جنگنده‌ها استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اعتراض عراق به درج نام «کشور اسرائیل» در بیانیه پایانی نشست قاهره

مانور ارابه‌های آتشین از جمله مانورهای اصلی ارتش رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ است که با هدف آمادگی این رژیم برای حمله از چند جبهه به صورت همزمان برگزار می‌شود. در پی آغاز این مانورها مقاومت فلسطین در غزه و حزب‌الله لبنان در مرزهای مشترک با اراضی اشغالی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت اسرائیل رژیم صهیونیستی مانور هوایی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین تجلیل از اساتید نمونه مراکز علمی و پژوهشی این نیرو اذعان داشت: پیشرفت علمی و نظامی ایران بویژه در عرصه علوم پدافندی واقعیتی غیر قابل انکار است و اگر در زمینه پیشرفت علمی لحظه‌ای توقف داشته باشیم آینده و سرنوشت کشور و نظام اسلامی‌مان دچار چالش می‌شود و قطعا به سرنوشت برخی از کشورها دچار می‌شویم که توان دفاع در برابر متجاوز را ندارند.

بنابر روایت ایسنا، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه پیشرفت علمی در تمامی عرصه‌ها موجب مقبولیت یک کشور در عرصه جهانی و معادلات منطقه‌ای می‌شود، بیان داشت: تکیه بر دانش بومی در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه موجب تغییرات اساسی و بنیادی در مجموعه نیروی پدافند هوایی شده و روز به روز بر اقتدار و افزایش توانمندی این نیرو اضافه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه گزینش نیروی انسانی متخصص، فنی و کارآمد همواره در اولویت اول این نیرو است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی زبده، با ذکاوت و با بصیرت موجب ارتقا دستاوردهای خطیر و قابل توجهی در بطن نیروی مقتدر پدافند شده که باید این گنجینه ارزشمند را ارج دانست.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه سکوت دنیا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است، گفت: کوچکترین سکوت در برابر دشمن و نسل‌کشی آشکار اسرائیل خیانت به بشریت است‌.

امیرسرتیپ صباحی فرد افزود: با تمام توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بسترها در راستای افزایش توانمندی تسلیحاتی گام برمی‌داریم و به هیچ تهدیدی توجه نمی‌کنیم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903995

دیگر خبرها

  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • حریق گسترده در رفح در پی حملات اسرائیل
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • آتش سوزی گسترده در رفح در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد