Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد شانیان گفت: امسال در هر هفته یک واحد تولیدی در استان همدان احیا خواهد شد.

پارسال در استان همدان ۵۰ واحد صنعتی احیا شده و به طور میانگین هفته‌ای یک واحد احیا شده است.

او گفت: همچنین از بهمن ماه سال گذشته تا کنون در استان همدان ۳۳ پروانه بهره برداری به ارزش ۲۶۹ میلیارد تومان با ۴۳۴ فقره اشتغالزایی و ۷۵۷ جواز تاسیس به ارزش هفت هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای هفت هزار و ۸۳۸ نفر نیز صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: رویکرد این سازمان  ایجاد صنایع بزرگ است چرا که صنایع بزرگ می‌تواند زنجیره‌ای در خود ایجاد کنند و طرح توسعه صنایع فولادی مانند طرح توسعه فولاد صبانور ایرانیان در برنامه کار قرار دارد.

احمد شانیان گفت: در حوزه معدن هم ۲۰ گواهی کشف، ۲۷ پروانه اکتشاف، ۱۰ پروانه بهره بردای و ۱۰ معدن در استان همدان احیا شده است.

به گفته او حقوق معدنی استان همدان چهار برابر افزایش داشته و پارسال ۸۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وصول مطالبات حقوق دولتی انجام شده است.

همچنین پارسال ۳۰۰ میلیارد سهیمه استان همدان از تسهیلات تبصره ۱۸ بود که  ۴۵۰‌میلیارد تومان طرح برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ ارائه شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان  گفت: امسال رشد حدود ۳۰۰ درصدی در تسهیلات تبصره ۱۸ خواهیم داشت، و ۸۵۰ میلیارد تومان برای این تسهیلات پیش بینی شده است.

شانیان گفت: در حوزه تسهیل گری اتفاقات خوبی رخ داده است و اکنون  مدت زمان صدور پروانه از ۴۵ روز به کمتر از 4 روز رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اشتغالزایی تسهیلات استان همدان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد