Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:08:10 GMT

اشرار قمه به دست کرمانشاه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۸۹۷۶

اشرار قمه به دست کرمانشاه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع دسته جمعی در خیابان چهل متری مطهری، ماموران انتظامی به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی از اراذل و اوباش با در دست داشتن شمشیر، قمه و چوب ضمن عربده‌کشی باهم درگیر و علاوه بر راهبندان موجب ترس و وحشت مردم و اخلال در نظم عمومی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اشرار قمه به دست در ادامه اقدامات مجرمانه خود شیشه‌های چند نمایشگاه خودرو و یک دستگاه پراید را نیز تخریب و قصد آسیب وارد کردن به خودروها و مغازه ‌های دیگر را نیز داشتند.

وی یادآور شد: ماموران انتظامی با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شده و در عملیاتی ضربتی با اقتدار ۶ تن از عاملان اصلی این درگیری که هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شد را دستگیر و خلع سلاح کردند.

وی با اشاره به جمع‌آوری تعدادی شمشیر، قمه و چوب از اراذل و اوباش، گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

آمویی در پایان از قاطعیت برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی و اشراری خبر داد که اقدام به رفتارهای هنجارشکنانه و ایجاد رعب و وحشت در جامعه می‌کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس سرهنگ محمدرضا آمویی اشرار قمه به دست 6تن اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد