Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جمعیتی در حدود 49 میلیون نفر جزو جاماندگان سهام عدالت  هستند، هر چند وقت یک بار فراخوان و طرح هایی برای ثبت نام جاماندگان سهام عدالت از سوی مسئولان مطرح می شد؛ اخیرا تاریخ ثبت نام برای جاماندگان سهام عدالت در خرداد ماه تعیین شده است. سوالی که مطرح می شود، این است که آیا منابعی برای تخصیص به جاماندگان سهام عدالت در نظر گرفته شده است یا خیر؟ در ادامه خبر های تازه ای درباره جاماندگان سهام عدالت اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قشمی مدیر پرداخت سود سپرده گذاری مرکزی گفت: امروز واریز سود سهام عدالت تا ساعت ۱۶ به پایان می‌رسد و این واریز برای ۲۰۰ هزار نفر انجام می‌شود.

آقای حسین قشمی گفت: به سبب تغییرات در شبکه بانکی و مشکل پایا از دیروز واریز سود سهام عدالت آغاز ولی هنوز تکمیل نشده است. افرادی که اطلاعات خود را تکمیل نکردند سودشان محفوظ است و هر زمان که اطلاعات شان اصلاح شد در مراحل بعدی سود به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سود سهام سهام عدالت سود واریز جاماندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟