Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر به‌ دنبال نزاع در بیمارستان این شهرستان، خواستار ورود شیوخ و متنفذین برای اصلاح فرهنگی و اخلاقی در این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهدی محمدی امروز ضمن بیان این موضوع اظهار کرد: به‌دنبال وقوع یک فقره تصادف اتومبیل و انتقال مصدوم به بیمارستان، طرفین حادثه اقدام به نزاع با یکدیگر و اخلال در نظم بیمارستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پس از آن ویدیویی از نزاع این افراد که موجب رعب و وحشت شهروندان در بیمارستان شده بود، در فضای مجازی منتشر شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر افزود: به محض اطلاع از این حادثه، دستور لازم به مامورین انتظامی برای شناسایی مقصرین حادثه صادر شد و تا کنون تعداد شش نفر از آنان شناسایی و به اتهام اخلال در نظم عمومی دستگیر و بازداشت شدند و اقدام های لازم برای دستگیری دیگر عوامل نزاع در حال انجام است.

محمدی بیان کرد: به مردم شریف ماهشهر اطمینان می دهیم، با افرادی که با اخلال در نظم عمومی، امنیت مردم را خدشه دار کنند، به جد برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر در پایان بیان کرد: بدون شک وقوع چنین اقدام های تلخ و ناپسند، ریشه در ضعف فرهنگی و اخلاق اجتماعیِ این افراد دارد و ضروری است که علما، شیوخ، بزرگان، موثرین، متنفذین، دستگاه و نهادهای فرهنگی منطقه با برنامه‌ریزی و اقدام های لازم، نسبت به اصلاح روند موجود اقدام کنند./انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز تصادف اتومبیل مصدوم بیمارستان حادثه نزاع نظم رعب و وحشت شهروندان فضای مجازی مامورین انتظامی اتهام دستگیر بازداشت مردم امنیت اخلاق اجتماعی علما شیوخ نهادهای فرهنگی شیوخ فرهنگ جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ماده ۲۵ قانون اصلاح قانون معادن، دارای کاستی‌هایی است که مانعی برای احیا و باسازی مناطق آسیب دیده از معدنکاری شده است.
محتشمی پور افزود: پیشنهاد‌ها و نظریات خود را به منظور اصلاح این ماده‌ی قانونی به مجلس داده ایم.

الهام رستم نیا گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد