Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست جهاد تبیین اقتصادی ویژه روحانیت شاخص تبریز ظهر امروز یک شنبه با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاونان اقتصادی و سیاسی استانداری در محل اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.

محمد کلامی معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه مهمترین مسائل مطرح شده بین افکار عمومی در خصوص هدفمندسازی یارانه‌ها را تشریح کرد و گفت: ارز ترجیحی حذف نشده و هدفمند شده و به صورت مستقیم به مصرف کننده که مردم هستند پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس در خصوص نان و آرد نیز گفت: قیمت نان گران نشده که هیچ، متوسط قیمت آرد نیز در استان کاهش یافته است. ۳۷ نانوایی آزادپز استان آرد یارانه‌ای دریافت کرده و نان به قیمت پایینی پخت می‌کنند.

کلامی از افزایش سهمیه آرد ۵۱ نانوایی در آذربایجان شرقی از یک تا ۳ کیسه آرد در روز خبر داد و افزود: ۱۰ نانوایی نیز در شهر تبریز از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ۲۲:۳۰ فعال هستند.

در این جلسه تراب محمدی معاون سیاسی استانداری نیز گفت: دشمن تلاش می‌کند تا طرح هدفمندسازی یارانه‌ها با شکست روبه رو شود.

وی سپس گفت: اگر این طرح موفقیت آمیز باشد شاهد کم اثر شدن تحریم‌ها و رشد و توسعه کشور خواهیم بود.

کد خبر 5496315

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد کلامی استانداری آذربایجان شرقی نانوایی صنعت آرد و نان بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه احتکار ویروس کرونا گرد و غبار آلودگی هوا آمار کرونا گرد و خاک خراسان رضوی هدفمندی یارانه ها سیدابراهیم رئیسی مشهد آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود