Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه امروز شورای شهر تبریز با بررسی چند مصوبه به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، جلسه امروز شورای شهر تبریز با حضور اکثریت اعضا آغاز و در نخستین دستور جلسه سامانه شفافیت شهرداری تبریز رونمایی شد.

دستور جلسه دوم گزارش مدیر عامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز در رابطه با آخرین اقدامات در مورد سیاست های اقتصادی دولت بود که کریم قدرتی در این خصوص اظهار داشت: دولت در خصوص قیمت گوشت قرمز اعلام نظری نکرده است اما از روز شنبه در سراسر کشور افزایش قیمت روزانه وجود دارد و قیمت گوشت قرمز از ۵۷ هزار تومان به ۱۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی اصلی ترین صادر کننده دام زنده است و این ظرفیت کمک به استان می باشد که در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

مدیر عامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز تصریح کرد: ۴ تیم بازرسی در دستور کار قرار گرفته و در بازرسی هایی که انجام شده قیمت ها رعایت شده است.

وی با بیان اینکه کشتار به قدر کافی وجود دارد بلکه بیشتر از ظرفیت هم کشتار داریم، گفت: دیروز ۱۸۰ راس گوساله و ۹۷۰ راس گوسفند کشتار شده است.

دستور جلسه بعدی گزارش مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری در رابطه با آخرین اقدامات در مورد سیاست های اقتصادی دولت بود که پس از گزارش وی پرویز هادی ابراز داشت: بازارچه هایی که وجود دارد بر آنها نظارت وجود ندارد، در تهران، عرضه با تخفیفات ۲۰ یا ۳۰ درصدی انجام می شود ولی در تبریز اینچنین نیست.

وی ادامه داد: مسئله مهم میدان شهریار بوده که شهرداری آن را احداث کرده است اما حدود ۷۰ درصد این میدان کم شده است.

دستور جلسه چهارم بررسی کمسیون ارزیابی، تحقیق نظارت حقوقی شورای اسلامی در خصوص لایحه شهرداری تبریز مبنی بر عملیاتی نمودن دستورالعمل انضباطی بهره برداران از مراکز عرضه محصولات فراورده های کشاورزی و مایحتاج خانوار تحت نظارت شهرداری که این دستور جلسه با رای اکثریت اعضای شورا به تصویب رسید.

دستور جلسه آخر بررسی استعفای روح اله دهقان نژاد از حضور در جلسات هیات های حل اختلافات مالیاتی و انتخاب نفر جایگزین که روح الله دهقان نژاد گفت: بدلیل تداخل جلسات کمسیون و جلسات هیات حل اختلاف مالیاتی قادر به حضور در در هر دو جلسه‌ نیستم.

در نهایت با رای اکثریت اعضای شورا هادی جایگزین دهقان نژاد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری تبریز دستور جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

وی افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6087640

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • منادی شفاف سازی در تولیت