Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@07:59:37 GMT

امباپه رویای هالند را به باد داد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۱۶۶

امباپه رویای هالند را به باد داد

ستاره فرانسوی به مهاجم تازه وارد سیتی شوک وارد کرد.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن شب گذشته با پاریس تمدید کرد تا شوک را به رئالی ها وارد کند.

رئال مادرید برای مدت ۲ سال به دنبال جذب امباپه بود و با وجود توافق بین طرفین اما ستاره فرانسوی در اقدامی عجیب زیر قولش زد و با پاریس به خاطر پول بیشتر تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «لو پاریزین» فرانسه ارلینگ هالند را یکی از قربانیان اصلی تصمیم امباپه برای ماندن در پاریس معرفی کرد. امباپه و هالند دو گزینه رئال برای تقویت خط حمله بودند.

اما پرس رئیس باشگاه رئال امباپه را در اولویت خود قرار داد و هالند در گزینه دوم ایستاد. توجه بیش از حد رئال به ستاره فرانسوی باعث شد تا مهاجم دورتموند پیشنهاد رئال را جدی نداد.

به همین خاطر هالند به خاطر امباپه و احتمال انتقالش به رئال تصمیم گرفت تا منچستر سیتی را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کند.

اما تصمیم غیرمنتظره امباپه برای ماندن در پاری سن ژرمن شوک بزرگی را به هالند وارد کرد چون فرصت طلایی برای پیوستن به تیم محبوبش را از دست داد و قرارداد بلندمدت با سیتی امضا کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کیلیان امباپه ارلینگ هالند رئال مادرید پاریسن ژرمن منچسترسیتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ستاره فرانسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی

43 گل و 10 پاس گل در یک فصل مسابقات باشگاهی! ام باپه در حال سپری کردن یک فصل فوق‌العاده دیگر است.

طرفداری | ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در اوج آمادگی قرار دارد و این بهترین خبر برای پاریسی‌هاست که در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند می‌روند.

کیلیان ام باپه در بازی مقابل لوریان در هفته بیست و نهم لیگ فرانسه موفق به زدن دو گل شد تا بدین‌ترتیب شمار گل‌های او با پیراهن پی‌اس‌جی در این فصل به عدد 43 برسد. با زدن این 43 گل در فصل جاری، کیلیان ام باپه بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای خودش را به ثبت رسانده است. ام باپه در فصل گذشته و با 41 گل موفق شده بود تا فصلی درخشان را با پاری سن ژرمن و دوران حرفه‌ایش رقم بزند و حالا هر فصل که می‌گذرد آمار ستاره فرانسوی بهتر و بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد

کیلیان ام باپه به احتمال فراوان در پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک و راهی رئال مادرید می‌شود. چنین آمار فوق‌العاده‌ای از نظر گلزنی می‌تواند جدا از پاریسی‌ها که منتظر درخشش او در ادامه لیگ قهرمانان اروپا هستند خبر بسیار خوبی هم برای هواداران رئال مادرید باشد که چنین ستاره‌ای را از فصل آینده با پیراهن تیم محبوب خود ببینند.

عملکرد کیلیان ام باپه در دوران حرفه‌ایش

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد