Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اکنون عرضه کالاهای اساسی و میزان ذخایر آن در بهتر شرایط ممکن است که این موضوع در ایجاد آرامش در بازار تأثیر بسزایی دارند. بنابراین شهروندان نیز از تأمین اقلام مورد نیاز خود آرامش خاطر خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سیدجواد ساداتی‌نژاد» در جلسه قرارگاه امنیت غذایی، اظهار کرد: گوشت قرمز، برنج و شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به صورت مویرگی در حال عرضه و توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اقدامات انجام شده، مشکلی در تأمین کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم وجود ندارد.

وی افزود: اکنون عرضه کالاهای اساسی و میزان ذخایر آن در بهتر شرایط ممکن است که این موضوع در ایجاد آرامش در بازار تأثیر بسزایی دارند. بنابراین شهروندان نیز از تأمین اقلام مورد نیاز خود آرامش خاطر خواهند داشت.

وزیر جهادکشاورزی گفت: محور اصلی امنیت غذایی کشور، وزارت جهاد کشاورزی است که تأمین، تولید و توزیع اقلام مصرفی سبد غذایی را روزانه رصد و تقویت می‌کند.

به گزارش ایمنا، نگرانی‌ها درباره وقوع قحطی درجهان به دنبال کمبود و گرانی گندم که ناشی از تداوم جنگ اوکراین و روسیه است، گسترش یافته است. همچنین در روزهای گذشته، با اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها» نگرانی‌های درخصوص تأمین کالاهای اساسی در بین مردم ایجاد شده که منجر شد ستاد تنظیم بازار به بازارها ورود کرده و اقداماتی برای آرامش بخشی به بازارها انجام دهد.

کد خبر 576774

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کالای اساسی کالاهای اساسی تامین کالاهای اساسی پرداخت یارانه کالاهای اساسی قیمت کالاهای اساسی طرح تامین کالاهای اساسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر پلیس از بانوان آبادانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پلیس آبادان اعلام کرد در طرح نور ویژه عفاف و حجاب در شهرستان آبادان که همزمان با سراسر کشور از بیست و پنجم فروردین اجرایی شد، بانوان آبادانی در نقش همیاران آرامش با تکریم به قانون، فرهنگ و اصالت خود را به نمایش گذاشتند.

پلیس آبادان ضمن تشکر صمیمانه از همراهی شهروندان آبادانی به ویژه بانوان گرامی در حمایت از طرح نور، امنیت و آرامش همه شهروندان عزیز را خط قرمز خود می داند.

دیگر خبرها

  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی