Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی گفت: اولین نشست عهد مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور در اردوگاه سیدالشهدا آبعلی در حال برگزاری است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل صابری معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی کشور، گفت: اولین نشست عهد فرماندهان نواحی بسیج دانشجویی سراسر کشور با هدف هم افزایی و همفکری در مورد ماموریت‌ها و برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این سازمان در اردوگاه سیدالشهدا آبعلی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این نشست در خصوص نقشه راه بسیج دانشجویی در حوزه جهاد تبیین، دوره‌های تشکیلاتی فصل تابستان همچون اسلام ناب، طرح ولایت، دوره ویژه مسئولان بسیج دانشجویی و عملیات ویژه اربعین در شهریورماه با هدف فراهم کردن بستر مناسب برای اعزام حداکثری دانشجویان به عتبات عالیات و سایر فعالیت‌های سازمان بسیج دانشجویی در حوزه فرهنگ سازی و پژوهش و فناوری به بحث و تبادل نظر پرداخته می‌شود.

صابری بیان کرد: همچنین در نشست عهد فرماندهان نواحی بسیج دانشجویی کشور در خصوص مسائل روز همچون مسائل اقتصادی و به ویژه حذف ارز ترجیحی به بحث و تبادل نظر پرداخته می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه همزمان با نشست فرماندهان نواحی بسیج دانشجویی سراسر کشور نشست مسئولان پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی نیز در حال برگزاری است، افزود: در نشست مسئولان پژوهش و فناوری نواحی بسیج دانشجویی به صورت تخصصی به موضوعات علمی پژوهشی با رویکرد شعار سال و نقش بسیج دانشجویی در تحقق این شعار که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده بحث و تبادل نظر می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشست عهد مسئولان بسیج دانشجویی سازمان بسیج دانشجویی اعزام دانشجویی به عتبات عالیات جهاد تبیین بسیج دانشجویی سراسر کشور سازمان بسیج دانشجویی نواحی بسیج دانشجویی نشست عهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در جمع دانشجویان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه باید به مسئولیت خودشان توجه داشته باشند و خود را در مقابل این مسئولیت‌ها پاسخگو بدانند؛ این وظیفه همه‌ی ماست. 
 مقام معظم رهبری ۱۳۸۳/۰۸/۰۶

با توجه به ضرورت پاسخگویی و حضور مسئولین در جمع قشر نخبگانی و تاکیدات مقام معظم رهبری جهت استفاده از نخبگان در مسیر پیشبرد سیاست‌ها و مسائل اجرایی کشور، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در راستای این امر جلسه‌ای با آقای دکتر رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۹:۳۰ تنظیم کرده و علیرغم هماهنگی‌های چند باره با دفتر ایشان و اعلام آمادگی وی جهت حضور، ایشان در جلسه مذکور حضور نیافتند و تماس‌های مکرر با دفتر و شخص آقای جلالی بی پاسخ ماند.

شایان ذکر است اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان‌های استان کرمان از سراسر استان جهت شرکت در این جلسه حضور بهم رساندند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان خواستار پاسخگویی و شفاف سازی معاون محترم استاندار کرمان، جناب آقای دکتر رحمان جلالی در خصوص علت عدم حضور می‌باشد.

والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان

 

شایان ذکر دانشجویان سراسر استان کرمان علیرغم بارندگی‌ها و شرایط جوی نامناسب و لغزنده بودن جاده‌ها، خود را از شهرستان‌های مختلف جهت شرکت در این جلسه به شهر کرمان رسانده بودند، که عدم حضور معاون استاندار در این نشست ، موجب گلایه مندی آن‌ها شد.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • اولین مزایده اموال منقول با عرضه ۷هزار تن چای برگزار شد
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است