Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:45:37 GMT

کمک ۱۰ هزار میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۷۶۳

کمک ۱۰ هزار میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، علیرضا یزدانی ظهر امروز در در افتتاح دو طرح حوزه سلامت و همچنین آیین تجلیل از خیر نیکوکار علی جراحی زاده که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد با بیان اینکه حضور خیران در حوزه سلامت در گسترش زیرساخت‌ها بسیار اثرگذار است اظهار کرد: با گذشت حدود ۱۴ سال از تاسیس مجمع خیرین سلامت کشور بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان از سوی خیرین به حوزه سلامت کمک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجمع خیرین سلامت را به عنوان بازوی حمایتی وزارت بهداشت دانست و عنوان کرد: خیرین با نیازسنجی در حوزه‌های مختلف و نقاط مختلف کشور اقدامات شایسته‌ای در زمینه ایجاد و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی انجام داده‌اند.

معاون مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه جامعه امروز ما نیازمند همدلی و هم‌افزایی برای حل مشکلات است تصریح کرد: برطرف کردن نیازهای مردم در این شرایط اقتصادی و مشارکت در حوزه سلامت بالاترین خدمت به مردم است که باید در تقویت آن سهیم باشیم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه در این مراسم با قدردانی از خیران حوزه سلامت گفت: خوشبختانه در شهرستان ساوه خیران خوبی در بخش‌های مختلف خصوصا حوزه سلامت وجود دارد که کمک شایانی به ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان کرده است.

محمود کریمی افزود: هرچه میزان سرمایه‌گذاری در این حوزه افزایش یابد و اقدامات پیشگیرانه تقویت شود میزان مراجعات مردمی به مراکز درمانی نیز کاهش خواهد یافت.

وی افتتاح مرکز جامع سلامت و فوریت‌های پزشکی دکتر جراحی زاده را باعث بهره‌مندی حدود ۲۴ هزار نفر از ساکنان منطقه شهرک فجر از نعمت خدمات حوزه سلامت دانست و عنوان کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال کاری یک مرکز دیگر جامع سلامت که در دست ساخت قرار دارند را به بهره‌برداری برسانیم ضمن اینکه برای ایجاد هفت مرکز دیگر تا سه سال آینده هدف‌گذاری صورت گرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ساوه افزود: با توجه به حجم بالای اتباع ساکن در ساوه، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در منطقه سرداران که یک امر ضروری برشمرده می‌شد در مدیریت بیماران نقش شایانی خواهد داشت.

کریمی خاطرنشان کرد: این مرکز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان توسط کمیساریای عالی سازمان ملل و خیرین در نخستین فاز برای ۲۰ خیار نفر ایجاد شده و پیش بینی میشود در فاز دوم به بیش از ۳۰ هزار نفر از ساکنان این منطقه حاشیه شهر و اتباع خدمات ارائه داده شود.

به گفته وی در این مرکز که در ۶۰۰ متر مربع بنا شده است دو پزشک، پرستار و ماما به مراجعین خدمات ارائه خواهند کرد.

 

گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و تندیس از اقدامات خیرخواهانه دکتر علی جراحی‌زاده در حوزه درمان قدردانی شد.

به گزارش فارس دکتر علی جراحی زاده از خیرین به نام ساوجی ساکن آمریکا که پیشتر نیز در زمینه مدرسه سازی و اقدامات فرهنگی در این شهر اقدامات متعددی انجام داده است، برای تکمیل پروژه بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه قول واگذاری زمینی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان به دانشکده را داد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت کشور علی جراحی زاده علیرضا یزدانی کمک خیرین به حوزه سلامت حوزه سلامت جراحی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در سفر به شهرستان ساوه گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی شهرستان ساوه بود که مجموعه اقدامات در حوزه‌های مختلف نشان دهندۀ حرکت جدی در راستای سند تحول قضایی دارد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با کارکنان قضایی و ادارای دادگستری، حضور در شعب شورای حل اختلاف و سرکشی و بازدید از زندان ساوه دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان ساوه بود.

دیگر خبرها

  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار