Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش‌ها از کابل حاکی از وقوع انفجار در نزدیکی محل مراسم یادبود از سالگرد ترور ملا اخترمحمد منصور، رهبر پیشین «امارت اسلامی» است.

به گزارش ایران اکونومیست از خبرگزاری صدای افغان (آوا)، بعد از ظهر امروز یک شنبه (1 خرداد) مراسم تجلیل از ششمین سالگرد ترور ملا اخترمحمد منصور، رهبر پیشین طالبان در هتل استقلال در جاده فرودگاه کابل در حال برگزاری بود که به گفته شاهدان عینی، انفجاری در نزدیکی این هتل رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه این انفجار حوالی ساعت 3:15 دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی صورت گرفته است، اما مسئولان امنیتی در کابل تاکنون در این زمینه چیزی نگفته‌اند.

هنوز از ابعاد حادثه و هدف عاملین آن خبری منتشر نشده است و لذا از میزان تلفات و یا خسارات احتمالی آن نیز هنوز اطلاعی در دست نیست.

براساس این گزارش، یکی از شاهدان این حادثه به رسانه‌ها گفت که دیده است نیروهای امنیتی پیکر سه قربانی این حادثه را جا به جا می کردند.

در مراسم امروز مقام‌های بلندپایه دولت اسلامی طالبان حضور داشتند و در مورد شخصیت ملا اخترمحمد منصور و همچنین سیاست‌ها و رویکردهای این دولت صحبت کردند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: انفجار ، افغانستان ، کابل

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انفجار افغانستان کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر

۳ هزار معلم از سراسر ایران تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معلم با رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می شود..

کد خبر 749598

دیگر خبرها

  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد