Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@13:16:58 GMT

نحوه وصل شدن به سرور مجازی با گوشی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۹۹۶

نحوه وصل شدن به سرور مجازی با گوشی

اما اگر که دارای کامپیوترهای شخصی نباشیم چه؟ اصلا جای نگرانی نیست؛ چرا که می توان با تلفن همراه نیز به سرور مجازی متصل شد. از این رو در این مقاله به بررسی نحوه وصل شدن به سرور مجازی با گوشی می پردازیم.

وصل شدن به سرور مجازی با اندروید و IOS

گوشی ها عموما دارای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس می باشند که در می توان از طریق این دو و به وسیله نرم افزارهای خاص به vps و اختصاصی مورد نظر وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پس از خرید VPS لازم است برای وصل شدن با تلفن همراه نرم افزار واسطی را دانلود کنید.

نرم افزار Microsoft Remote Desktop برای وصل شدن به سرور مجازی با موبایل

برای نصب برنامه Microsoft Remote Desktop لازم است تا در IOS به اپ استور و در اندروید به گوگل پلی یا دیگر برنامه های جانبی برای دانلود نرم افزار شده و با جستجوی نام اپلیکیشن آن را بیابید و دانلود کنید. پس از نصب کردن اپلیکیشن ریموت مایکروسافت در تلفن همراه نوبت به گام بعد می رسد.

Alt: نرم افزار Microsoft Remote Desktop برای وصل شدن به سرور مجازی با موبایل

نحوه اضافه کردن سرور مجازی در Microsoft Remote Desktop

در گام دوم از نحوه وصل شدن به سرور مجازی با گوشی؛ لازم است تا سرور مورد نظر خود را در ریموت مایکروسافت که نصب کردیم اضافه کنیم. برای این کار لازم است تا بر روی علامت به اضافه (+) که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. بعد از کلیک کردن با دو گزینه Desktop  و Remote Resource Feed روبرو می شوید که لازم است تا بر روی گزینه اول (Desktop) کلیک نمایید و عبارت add manually  انتخاب کنید. بعد از این مرحله وارد بخش درج اطلاعات VPS می شوید.

نحوه وارد کردن اطلاعات سرور در Microsoft Remote Desktop برای اتصال به VPS با گوشی

بعد از طی کردن مراحل قبل در گام سوم از نحوه وصل شدن به سرور مجازی با گوشی؛ لازم است تا اطلاعات مورد نیاز برای ثبت سرور را وارد نمایید. در قسمت IP address که به صورت کمرنگ نوشته شده است لازم است تا آیپی سرور مجازی خود را وارد نمایید و با کلیک روی قسمت بعدی دو گزینه Enter Every Time  و Add user Account نمایان می شود که بهتر است گزینه دوم را انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب گزینه اضافه کردن کاربر جدید وارد صفحه ای می شوید که لازم است تا نام کاربری و رمز عبوری که در هنگام خرید سرور به شما داده شده است را وارد نمایید و سپس بر روی گزینه ذخیره (save) کلیک نمایید.

انتخاب سرور مجازی برای متصل شدن در اندروید و IOS

در گام چهارم از نحوه وصل شدن به سرور مجازی با گوشی ، پس از اینکه اطلاعات سرور را وارد نمودید به صفحه ای هدایت می شوید که لیست سرورها درون آن قرار دارد. در این صفحه لازم است تا سرور مورد نظر را که عینا دارای IP وارد شده است را انتخاب نمایید. بعد از کلیک، پیغام اعتبار سنجی با تیتر Certificate برای شما نمایان می شود که بهتر است در این مرحله گزینه Never Ask again را انتخاب نمایید تا دیگر با همچین پیغامی مواجه نشوید و در دفعه های بعدی به طور مستقیم به VPS متصل شوید.  نمایش دادن این صفحه به پرسرعت بودن اینترنت شما بستگی دارد. در صورتی که از اینترنت پرسرعت ADSL برخوردار باشید این صفحه سریعا باز می شود.

لازم به ذکر است که این مراحل در اندروید و IOS یکسان بوده و در IOS حتی می توانید از برنامه دیگری به نام RDC Client نیز به سرور مجازی متصل شوید. از این رو به راحتی می توانید به سرور مجازی مورد نظر خود در بستر تلفن همراه متصل شوید.

راهنمای خرید سرور مجازی (VPS) برای کامپیوتر و گوشی

شرکت صفرویک ارائه دهنده انواع سرور مجازی با بهترین قیمت و امکانات نظیر :

ارائه IPV6 ،
 به روزرسانی منظم منابع،
ارتقاء آنی منابع، بک آپ گیری به صورت دوره ای و خودکار
 قابلیت خاموش و روشن کردن سرور
استفاده از رید 10 برای افزایش قدرت و توانمندی سرور

اشاره کرد. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان  صفرویک در ارتباط باشید.

Alt: خرید سرور مجازی برای کامپیوتر و گوشی

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی نحوه وصل شدن به سرور مجازی با گوشی پرداخته شد. برای اتصال به سرور مجازی در تلفن همراه لازم است تا نرم افزارهای جانبی نظیر Microsoft Remote Desktop را نصب نمایید و سپس با طی کردن مراحلی که در بالا ذکر شد VPS مورد نظر خود را به لیست موجود اضافه نمایید. بعد از این مرحله با انتخاب سرور به راحتی به آن متصل شده و می توانید از آن استفاده نمایید همچنین میتوانید به زودی از جشنواره خرید سرور مجازی دیتاسنتر صفرویک نسبت به خرید با تخفیف ویژه اقدام نمایید .

سوالات متداول نحوه وصل شدن به سرور مجازی با گوشی

چگونه می توان از صفرویک VPS خرید؟
با مراجعه به سایت صفرویک به نشانی «0-1.ir» به صورت آنی می توانید سرور مورد نظر خود را انتخاب نمایید و یا در صورت دیگر می توانید با تماس با کارشناسان این مجموعه سرور مورد نظر خود را خریداری نمایید.
سرور مجازی چه مزایایی دارد؟
با سرور مجازی می توان به سایت های تحریم شده، نرم افزارها و فعالیت های ترید و ... به راحتی دسترسی داشت.
سرور مجازی صفرویک چه مزیت هایی دارد؟
از مزیت های خرید سرور مجازی از صفرویک می توان به ارائه IPv6 نامحدود، بک آپ گیری خودکار، قیمت بسیار مناسب، امکانات کاملا به روز، سرورهایی با بهترین سخت افزار و ... اشاره کرد.

متا: برای اتصال به VPS از طریق موبایل تنها کافی است تا نحوه وصل شدن به سرور مجازی با گوشی را بدانید. در این مقاله به بررسی وصل شدن سرور مجازی با اندروید IOS می پردازیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: سرور گوشی سایت های تحریم تلفن انتخاب نمایید خرید سرور مجازی مورد نظر خود سرور مورد نظر تلفن همراه نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح

شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران اظهارداشت: در حال دریافت پیشنهادات و اطلاعات از سوی جامعه دانشگاهی درباره بازنگری در طرح ترافیک هستیم و پس از بررسی این مرحله، موضوع در کمیته‌ای ویژه بررسی نهایی خواهد شد.

وی افزود: حذف حلقه دوم طرح ترافیک یا محدوده زوج و فرد یکی از این مسائل است که بررسی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی خواهد بود و امسال تغییر می‌کند، گفت: تغییر در نرخ طرح ترافیک جدای این موضوع است و تصمیم در این زمینه بر عهده شورای شهر تهران است.

افندی‌زاده گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان اجرا و مکان اجرا است که محدوده طرح ترافیک هم احتمال کاهش دارد.

گفتنی است؛ محسن هرمزی معاون حمل و نقل شهرداری تهران نیز در این زمینه گفت: در طرح ترافیک جدید مسأله‌ای به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم

کد خبر 6087345 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • نحوه طبخ و سرو سیری پای توسط یک آشپز مشهور خیابانی (فیلم)
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)