Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@16:23:02 GMT

بازی ایران و اکوادور لغو شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۱۰۳۴

بازی ایران و اکوادور لغو شد

دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در کانادا لغو شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا/ دومین دیدار شاگردان دراگان اسکوچیچ در کانادا لغو شد تا رایزنی‌ها برای جایگزینی تیم اکوادور در دستور کار قرار بگیرد. از تیم‌های سنگال و نیوزلند به عنوان تیم‌های جایگزین نام برده می‌شود و باید دید در نهایت تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی با کانادا، در دومین دیدار تدراکاتی به مصاف چه تیمی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبود شرایط لازم و فراهم شدن مقدمات این بازی از جمله دلایل لغو دیدار ایران و اکوادور اعلام شده است. مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در توئیتی با اشاره به این مساله لغو دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی را تایید کرد.

البته سنگال در همین ایام درگیر رقابت‌های جام ملت‌های آفریقاست و به نظر نمی‌رسد دیدار ایران و سنگال نهایی شود و این احتمال می‌رود در فیفادی بعدی دو تیم به مصاف هم بروند. سنگال تیمی با ساختار قدرتی و سرعتی است و می‌تواند حریف خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران باشد.

/انتهای پیام
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال دومین دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس اذر قزوین در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که اتفاق عجیبی در جریان این بازی رخ داد. گل گهر که میزبانی این بازی را بر عهده داشت در نیمه اول پیراهن‌های سفید رنگ بر تن داشت اما در نیمه دوم تصمیم گرفت پیراهن دوم خود به رنگ سفید را با نقش و نگاره‌های تقریبا یاسی رنگ بر تن کند.

تا کنون از سوی ناظر بازی این دیدار که سازمان لیگ انتخاب می‌کند توضیحی ارائه نشده است تا در حساس‌ترین هفته‌های پایانی فصل جاری لیگ بیست و سوم ابهام تازه ای ایجاد شود.

شایان ذکر است ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097669

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)