Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین‏، «تونی کولت» و «مارک روفالو» به همراه «نائومی آکی» در فیلم بعدی «بونگ جون هو» در کنار «رابرت پتینسون» مقابل دوربین خواهند رفت، فیلمی که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده اما بر اساس رمان «Mickey۷» نوشته ادوارد اشتون در هالیوود ساخته خواهد شد.

«بونگ جون-هو» کارگردانی، نگارش فیلمنامه و تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد و کمپانی «Blan B» متعلق به «برد پیت» نیز یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه سینمایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمان «Mickey۷»در ماه فوریه توسط انتشارات سنت مارتین زیر مجموعه مک میلان منتشر شد و در حالی که قرار ست این فیلم از رمانی الهام بگیرد، برخی منابع اعلام کرده‌اند با توجه به تجربیات گذشته «بونگ جون-هو» در اقتباس‌ها، نسخه سینمایی ممکن است در نهایت با رمان متفاوت باشد.

کدام سینماگران کتاب نوشته‌اند؟ بیضایی پرکارترین کارگردان ایرانی مرضیه برومند: با «مهمونی» ایرج طهماسب رقیب نیستیم

این رمان روایتگر داستان «Mickey۷» یک کارمند یکبار مصرف در یک سفر انسانی است که برای استعمار دنیای یخی نیفلهایم فرستاده شده است. هر زمان که مأموریتی بسیار خطرناک - حتی انتحاری - وجود دارد، خدمه به میکی روی می آورند. پس از مرگ یک تکرار، یک بدن جدید با حافظه دست نخورده بازسازی می شود. پس از شش مرگ، Mickey۷ «» شرایط قرارداد خود را درمی‌یابد و متوجه می‌شود چرا این تنها موقعیت استعماری بود که هیچکس حاضر به تصدی آن نبوده است.

این اولین پروژه ای کارگردان کره‌ای پس از فیلم بسیار موفق «اَنگل» در سال ۲۰۱۹ بود که به یک پدیده فرهنگی جهانی تبدیل شود و رکوردهای گیشه را در سراسر جهان شکست.   «اَنگل» پس از کسب نخل طلای بهترین فیلم جشنواره کن، شبی تاریخی در نود و دومین دوره جوایز اسکار رقم زد و اولین فیلم غیرانگلیسی زبانی نام گرفت که جایزه اسکار بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه اصلی را به خانه برد.

کد خبر 678190 منبع: ایسنا برچسب‌ها برد پيت سینمای جهان کارگردانان سینمای جهان جایزه اسکار کتاب - داستان و رمان کره جنوبی هالیوود جشنواره کن فیلم خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برد پيت سینمای جهان کارگردانان سینمای جهان جایزه اسکار کتاب داستان و رمان کره جنوبی هالیوود جشنواره کن فیلم خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمله به بازیگران زن معروف در تجمع امـروز دانشجویـان تهرانی | تصویر
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!