Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@07:40:41 GMT

ماجرای آدم‌ربایی دختر ۱۳ ساله برای ۲۰۰۰ سکه طلا

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۱۱۱۱

ماجرای آدم‌ربایی دختر ۱۳ ساله برای ۲۰۰۰ سکه طلا

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع آدم ربایی در شهرستان قائم شهر با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس های تخصصی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه مشخص شد، آدم ربایان که دو نفر هستند با یک خودروی سواری پراید، دختر 13 ساله ای را از درب منزلش ربوده و طی تماس تلفنی با پدرش درخواست 2000 سکه طلا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از خانواده دختر ربوده شده و با استفاده از شگرد های خاص پلیسی، رد خودروی گروگانگیران را در محور قائم شهر- ساری شناسایی کردند.

میرزایی، اظهار کرد: با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، خودروی آدم‌ربایان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف و متهمان در کمتر از 3 ساعت دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی، دختر 13 ساله صحیح و سالم از دست آدم ربایان رها و به آغوش خانواده بازگشت، اظهار داشت: متهم اصلی پرونده در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی با انگیزه مالی اقرار کرد.

 میرزایی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت و برابر قانون با آنان رفتار خواهد کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: آدم ربایی دختر 13 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد