Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: ویژه برنامه‌های سالروز آزاد سازی خرمشهر در فارس از اول خرداد و با برگزاری بزرگداشت شهید مدافع حرم شهید عبدالله اسکندری آغاز می‌شود و تا ۵ روز ادامه دارد.

سردار کوشکی گفت: از فردا شب دوم خرداد ویژه برنامه راویان فتح با حضور فرماندهان دفاع مقدس به صورت زنده از شبکه استانی صدا و سیما فارس پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: گلباران قبور شهدا در شهرستان‌های استان، برگزاری صبحگاه مشترک با محوریت فرماندهی ارتش در استان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، برگزاری همایش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور سرلشکر ایزدی معاون قرارگاه خاتم الانبیا، اجرای مسابقات ورزشی و برپایی کرسی‌های خاطره گویی در ادارات از مهمترین برنامه‌های هفته آزاد سازی خرمشهر در فارس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: در این مدت از کتاب فارس در دفاع مقدس و یازده جلد کتاب تاریخ شفاهی فارس رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونمایی از کتاب سالروز آزادسازی خرمشهر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر در جمع دانش آموزان دختر این شهرستان و در نشست رویداد خلیج فارس با اشاره به اهمیت تاریخ ایران و حفاظت از آرمان های کشورمان خلیج فارس را میراث تاریخی ایران دانست. 

مسعود خواست خدایی گفت: ایران اسلامی با اقتدار خود اجازه نداد یک وجب از خاک ایران جدا شود، اما نظام طاغوتی سابق بحرین و بخش‌های دیگری از ایران را از دست داد.

وی تصریح کرد: امروز غرب و نظام استکبار فهمیده اند که چگونه با ایران سخن بگویند و این نشان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرماندار خرمشهر خطاب به دانش آموزان دختر حاضر در این نشست گفت: غرب و استکبار با همراهی برخی از کشور‌های منطقه سعی کردند نام جعلی خلیج عربی را جای خلیج فارس عنوان کنند، اما با ایستادگی ملت و دولت و اقتدار ایران متوجه شدند که باید با زبان احترام و تاریخ با ایران سخن بگویند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان