Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:11:55 GMT

وضعیت ۱۲ شهرستان مازندران آبی است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۱۳۹۸

وضعیت ۱۲ شهرستان مازندران آبی است

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد غلامی عصر یکشنبه در شورای اداری استان به وضعیت استان درزمینه بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: پیک ششم این بیماری از بهمن سال قبل شروع شد و آن زمان ۱۸ شهر قرمز و چهار شهر نارنجی بودند و این شرایط یک ماه در استان داشت.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر وضعیت هیچیک از شهرهای استان نارنجی نیست، گفت: ۱۰ شهر زرد و۱۲ شهر استان دارای وضعیت آبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در حال حاضر تست مثبت کرونا به ۵.۲ درصد کاهش یافته است و ۹۶.۹ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان واکسن کرونا دریافت کردند و تاکنون ۶۰ درصد جمعیت دوز سوم واکسن را دریافت کردند.

غلامی با بیان اینکه ۳۰ درصد جمعیت پنج تا ۱۲ ساله در استان واکسن زدند، افزود: همکاری خانواده‌ها برای تزریق این گروه نسبت به گروه‌های دیگر کمتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: در حال حاضر شاخص بهبود کرونا در کشور و استان مثبت و مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه پیک جدید کرونا در اواخر مرداد و شهریور پیش بینی می‌شود، افزود: دوز چهارم واکسن بین افراد پرخطر و مسن تزریق می‌شود.

کد خبر 5496525

منبع: مهر

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران فرهاد غلامی جلسه شورای اداری بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا احتکار آلودگی هوا گرد و غبار آمار کرونا خراسان رضوی گرد و خاک سیدابراهیم رئیسی هدفمندی یارانه ها مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند

آفتاب‌‌نیوز :

امیر کشانی در سی و پنجمین رویداد تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان گفت: اصفهان از جایگاه ویژه‌ای در تولیدات صنعتی، معدنی و کشاورزی کشور برخوردار است که از دلایل آن می‌توان به جایگاه خاص کار و تولید در فرهنگ مردمان این دیار اشاره کرد.

وی ادامه داد: اصفهان در روز‌های گذشته میزبان هیأت‌های تجاری از ۲۲ کشور عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا بود که این تعاملات زمینه‌ساز جهش تولید در سال جاری خواهد بود.

کشانی تاکید کرد: بار اصلی تولید بر عهده کارگران است و بسیاری از مسائل تولید با این گروه پیوند خورده است از این رو بر این باورم که برای بهبود وضعیت معیشتی این قشر همه باید دست به دست هم دهیم و از جامعه کارگری حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی پارسال مصوبه‌ای داشت که درآمد بالای ۱۲۰ میلیون ریال را مشمول مالیات کرد، اما گرچه در بسیاری از جوامع سکولار اصل بر مالیات ستانی است، ولی این امر از فردی که زیر خط معیشت درآمد قرار دارد، زیبنده کشور ما که خود را طرفدار کار و تولید می‌داند، نیست و باید در این زمینه بازاندیشی کرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان تصریح کرد: شاید رقم مالیاتی که از کارگر دریافت می‌شود برای دولت عدد زیادی نباشد، اما این ارقام برای کارگران گزاف به حساب می‌آید.

کشانی تصریح کرد: رسیدگی به این مساله پیامی را به جامعه می‌دهد که کشور ما برای تولید کارگران ارزش قائل است.

وی در قسمت دیگر سخنان خود با اشاره به موضوع تعطیلی روز‌های پنجشنبه تاکید کرد: آمار نشان می‌دهد که تعطیلی روز‌های پنجشنبه می‌تواند افزون بر هشت میلیارد دلار به تجارت فراملی کشورمان ضرر بزند و این خسارت تنها مختص عده‌ای خاص نیست.

وی ادامه داد: زیان هشت میلیارد دلاری تجارت کشور باعث کاهش درآمد ارزی کشور و افزایش نرخ ارز می‌شود که تاثیر سویی بر زندگی مردم خواهد داشت.

 یک میلیون و ۹۰ هزار نفر کارگر بیمه شده در اصفهان وجود دارد که حدود ۸۰۰ هزار نفر آن‌ها مرد و حدود ۳۰۰ هزار نفر از آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت " «فته کار و کارگر» نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • آغاز برداشت برگ‌های زمردین چای از باغ‌های گیلان و مازندران
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • دفاع «بانکی» از قانون جوانی جمعیت/ رشد نرخ باروری در ۱۴ استان
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران