Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی پیام روز یکشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: دشمن با تصرف خرمشهر تصور می کرد که به آسانی قادر خواهد بود تهران را هم به تصرف خود درآورد ولی فرزندان فداکار ایران، چنان درسی به وی دادند که دیگر دشمنان انقلاب نیز متوجه محاسبات اشتباه خود در مورد ایران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر خرمشهر به عنوان اولین شهر مورد تصرف دشمن آزاد نمی‌شد، زمینه برای تصرف شهرهای دیگر فراهم می‌شد، افزود: حماسه آزاد سازی خرمشهر یکی از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب و مردم ایران اسلامی است که زمینه ساز پیروزی‌های بعدی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی شد.

فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه باید نام و یاد انسان‌های فداکار در جنگ تحمیلی زنده نگهداشته شود، گفت: شهدا به ما نیازی ندارند زیرا آنها به عشق دفاع از وطن، ناموس و دین و با نیتی پاک در جهاد دفاع از کیان کشور شرکت کردند. 

پیام، با بیان اینکه اکنون هم این جهاد ادامه دارد، گفت: امنیت کنونی کشور هم حاصل حضور نیروهای نظامی و انتظامی در جهاد دفاع است.

وی اضافه کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمامی اداره‌های شهرستان تصاویر شهدای منتسب به اداره خود را در قالب تابلو با ایجاد یک فضای معنوی به عنوان گنجینه شهدا در یک مکان از اداره خود نصب کنند.

وی با قدردانی از شهرداری میاندوآب هم برای نصب تصاویر جدید شهدا گفت: شورای نامگذاری برای معابری که فاقد نام شهدا است نیز باید فعال و از نام ۸۵۰ شهید شهرستان در این معابر استفاده کند.

فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری همانند فرمان حضور در جبهه جنگ است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این جلسه گفت: فرمان جهاد تبیین که توسط مقام معظم رهبری صادر شده همانند فرمان حضور در جبهه جنگ رهبر کبیر انقلاب است که نوجوانان تا افراد سالمند، دانشگاهی و بازاریان از همه اقشار اعم از زن و مرد در جبهه‌های جنگ حضور یافتند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با بیان اینکه به برکت وجود همین مردم خداوند متعال خرمشهر را آزاد کرد، گفت: امروز باید حواسمان باشد که مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرها در پیش است که جنگ اقتصادی ایجاد شده براثر تحریم‌های ظالمانه استکبار نمونه ای از آن است.

وی افزود: از اول انقلاب هم ایران اسلامی انواع فشارها و سختی‌ها را تحمل کرده ولی به برکت ولایت فقیه، جانبازان و خون شهدا ذره‌ای عقب نشینی نکرده و وجبی از خاک وطن به دشمن واگذار نشد.

به گزارش ایرنا، در عملیات فتح خرمشهر از شهرستان میاندوآب ۱۴ شهید، هفت جانباز و ۱۲ نفر رزمنده دلاور حضور داشتند. 

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آیین غبارروبی گلزار شهدای گمنام میاندوآب و همچنین آیینی به همین مناسبت در مصلیا حضرت امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

شعار امسال سالروز فتح خرمشهر «ما مقاوم هستیم» تعیین شده است. 

برچسب‌ها دفاع مقدس خرمشهر عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر سالروز فتح خرمشهر میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس خرمشهر عملیات بیت المقدس دفاع مقدس خرمشهر عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر سالروز فتح خرمشهر میاندوآب آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است