Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنگره ملی بزرگداشت ۴هزار شهید روحانی کشور درتاریخ ۴خرداد به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

آیت الله سید کاظم نور مفیدی، نماینده، ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در دیدار با خانواده شهید روحانی محمدعلی شاهکوهی ضمن اهدای هدیه رهبری به این خانواده شهید گفت: پدر روحانی شهید محمد علی ملک شخصیتی مومن و متدین خدا ترس است که در دامن ایشان فرزند بزرگواری همانند شهید شیخ محمد علی ملک تربیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گرگان گفت: انشالله خداوند متعال هم در دنیا و هم در آخرت زحمات این پدر شهید را مورد قبول درگاه خودش قرار دهد و شهید عزیزشان را ذخیره بسیار خوبی برای فردای قیامتشان مقدر فرماید.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: تحول بزرگی که امام کرد این بود که امثال این شهدای روحانی و حاج قاسم سلیمانی‌ها بوجود آمدند.

او گفت: حضرت امام (ره) یک ایده‌ای بزرگی داشت و آن شکستن هیمنه امریکا بود که این کار ساده‌ای نبود.

آیت الله نورمفیدی گفت:این هیمنه شکستن یک مرد میدان می‌خواست و این مرد میدانش بلاشک و لاشبهه حاج قاسم سلیمانی بود که این هدف را نه فقط در ایران بلکه در سوریه و یمن و عراق و فلسطین گسترش داد.

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: روحانیت، هم در میدان نگه داشتن میراث پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) تلاش‌هایی زیادی کرده و هم در در میدان عمل و جنگ و خون که این را میتوان به وضوح در دفاع مقدس و تعداد شهدایی روحانی که در دوران جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل شدند، مشاهده کرد.

آیت الله نورمفیدی گفت: دنیا هم باید بداند اگر روحانیت پیشگام بوده فقط در سخن نبوده و در میدان عمل هم بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره شهدای روحانی هدیه رهبری خانواده شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ابتدای دیدار سالانه رهبر معظم انقلاب با کارگران، حاضران در جلسه با «محمد اسداللهی» مداح اهل‌بیت (ع)، هم‌نوا شدند و سرودی را همخوانی کردند.

ویدئوی مربوط به این همخوانی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند